youtube break nestle kitkat

 

Nie przegap
Bsafer.pl – chroń i kontroluj swoje dane osobowe, zanim będzie za późno
bsafer.pl
Ochrona danych osobowych to poniekąd problem, który jeszcze nie pojawił się w świadomości zbyt wielu osób. Głośno zrobiło się o nim dopiero w momencie, gdy Unia Europejska wprowadziła RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych). Jednak głośno było tylko dlatego, że trzeba było się dostosować i miało to wydźwięk nie tak pozytywny, jak oczekiwaliby tego sami […]

Dwa lata temu Google wszystkich zaskoczyło, że ich kolejny system operacyjny nie będzie miał „zwykłej” nazwy pewnej słodkości. Wtedy rozmyślano nad literą „K” i głównym podejrzanym był „Key Lime Pie”, ale okazało się, że amerykański gigant związał się z Nestle i tak oto powstał Android 4.4 KitKat.

 

Dzisiaj na topie jest Lollipop, a w drodze kolejny system, tym razem na literę „M”. Niemniej jednak okazuje się, że KitKat i cała otoczka promocyjna to nie koniec współpracy pomiędzy Google oraz Nestle. Tym razem to druga firma postanowiła pomieszać nazwy. Już wkrótce 600 tys. batonów KitKat zmieni nazwę na… YouTube Break.

 

 

Z kolei po stronie Google pojawi się nowa komenda w najpopularniejszej przeglądarce internetowej. Po wpisaniu hasła „YouTube my break” otrzymamy cztery najpopularniejsze filmy dotyczące popularnego batona Nestle. Skąd taki pomysł? Otóż w tym roku oba produkty obchodzą okrągłe rocznice – YouTube 10, KitKat 80. Co ciekawsze, to pierwsza z 72 akcji marketingowych jakie obie firmy mają zamiar przeprowadzić. W sumie możemy spodziewać się około 100 milionów batonów KitKat w limitowanej edycji.

 

Niestety, ale póki co nie wiadomo czy powyższa akcja pojawi się poza granicami Wielkiej Brytanii, gdyż oficjalnie właśnie na wyspach zostaną wprowadzone odmienione batony Nestle. Myślicie, że możemy spodziewać się jeszcze nawiązań do Androida lub akcji związanej z nim?

 

 

źródło: The Verge




Łukasz Pająk

Wieczny student informatyki, ale już magister inżynier, niedoszły żołnierz, pasjonat mobilnych technologii, motoryzacji i broni, jeden z nielicznych fanów polskiej koszykówki.