logogoogle

Wśród użytkowników Androida pytanych o główny problem dotyczący mobilnego systemu operacyjnego z którego korzystają przewijają się różne głosy. Najgłośniejszym, chociaż moim zdaniem wcale nie najbardziej problematycznym, głosem jest ten mówiący o fragmentacji systemu. Google właśnie wypuściło spot odnoszący się do tego problemu.

Nie przegap
Bsafer.pl – chroń i kontroluj swoje dane osobowe, zanim będzie za późno
bsafer.pl
Ochrona danych osobowych to poniekąd problem, który jeszcze nie pojawił się w świadomości zbyt wielu osób. Głośno zrobiło się o nim dopiero w momencie, gdy Unia Europejska wprowadziła RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych). Jednak głośno było tylko dlatego, że trzeba było się dostosować i miało to wydźwięk nie tak pozytywny, jak oczekiwaliby tego sami […]

 

 

Wesoły, kolorowy i radosny spot odnosi się do nowego hasła Google, które brzmi: „Be Together, not the same”. Reklamówka nie odnosi się bezpośrednio do systemu Android. Jej głównym tematem są finezyjne uściski dłoni. Hasło kooperuje z ludźmi występującymi w spocie – widzimy aktorów obydwu płci, różnych kolorów skóry i w różnym wieku.

 

Wideo nie stoi nawet blisko tematyki stricte androidowej. Reklama nie pokazuje co system operacyjny Android może, w tym czym jest lepszy, co ma do zaoferowania, czym się wyróżnia. Spot to luźne raczej krótki wesoły filmik pokazujący, że gigant z Mountain View zdaje sobie sprawę z problemu i słyszy głosy niezadowolonych użytkowników, ale sądząc po wysiłku włożonym w reklamę raczej nie zamierza z nim walczyć na poważnie.

źródło: phandroid.com




Filip Stachowicz