Allegro poinformowało dziś, że od teraz status zwracanej przesyłki jest łatwiejszy do sprawdzenia. Nowa funkcjonalność serwisu działa wtedy, gdy zwracamy nasze zamówienie do sprzedawcy za pośrednictwem InPostu lub Poczty Polskiej.

Status zwracanej przesyłki na Allegro łatwiej dostępny – jak to działa?

źródło: Allegro

Do momentu nadania przesyłki wszystko odbywa się jak wcześniej. Zgłaszamy zwrot przedmiotu, generujemy specjalną etykietę lub kod zwrotu i nadajemy przesyłkę. W zakładce kupione możemy zobaczyć numer przesyłki zwrotnej. Gdy go klikniemy, możemy sprawdzić szczegółowe informacje na stronie przewoźnika.

Kiedy możemy wyświetlić numer przesyłki zwrotnej w zakładce kupione? Okazuje się, że to zależy od metody nadania paczki. Jeśli zwracamy przesyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej, numer przesyłki wyświetlimy od razu po wygenerowaniu etykiety. Nieco inaczej jest w przypadku InPostu. Jeśli wybierzemy zwrot za pośrednictwem tej firmy, to numer przesyłki zwrotnej w zakładce kupione wyświetlimy wtedy, gdy paczka trafi do magazynu przewoźnika.

Czytaj także: Pasma 26 GHz w Polsce zobaczymy za dwa lata. Najwcześniej

Na tym jednak nowości na Allegro nie koniec. Od 30 października zmieni się sposób kontaktu w sprawie usługi Allegro Pay. Z treści strony znikną adresy e-mail służące do kontaktu i reklamacji. Zamiast nich pojawi się wygodny formularz kontaktowy. Na taką nowość pozwoli zmiana w regulaminie usługi Allegro Pay, która wkrótce zostanie wprowadzona.

źródło: Allegro

Mateusz Nowak

Student dziennikarstwa i komunikacji społecznej, interesują go nowe technologie, a także kwestie społeczne i polityczne. W wolnym czasie czyta, słucha muzyki (głównie hip-hop) lub ćwiczy na siłowni.