Oppo Reno3 i Reno3 Pro specyfikacja

Oppo nie rzuca słów na wiatr i otwiera nowe centrum badawcze

2 minuty czytania
Komentarze

Oppo jest jednym z 10 najpopularniejszych producentów smartfonów na świecie. Sukces firmy zależy od popularności w jej głównych celach, jakimi są Indie i Chiny. Te przy okazji są również największymi rynkami smartfonów na świecie. To jednak producentowi nie wystarcza. Chce on rozszerzyć swoją działalność także na inne branże. Wymaga to jednak badań nad nowymi technologiami. Ma to ułatwić otwarcie drugiego Centrum Badawczo-Rozwojowego w Indiach.

Oppo otwiera nowe centrum badawcze

Oppo ogłosiło plany zainwestowania 7 miliardów dolarów w badania i rozwój na całym świecie w ciągu najbliższych trzech lat. Firma ma już jedno centrum badawczo-rozwojowe w Indiach. Okazuje się jednak, że to wciąż za mało. Alen Wu, wiceprezes Oppo i prezes ds. globalnej sprzedaży, stwierdził, że firma posiada 6 instytutów globalnych i 4 ośrodki badawcze. Ponadto dyrektor naczelny stwierdził również, że firma planuje większe inwestycje w badania i rozwój dzięki sukcesowi marki na tym rynki. Warto tu podkreślić, że odnotowała ona 60-procentowy wzrost w samych Indiach.

Zobacz też: Mimo nacisku rządu Facebook nie zamierza osłabić szyfrowania

Wu dodał również, że Indie zawsze będą ważnym rynkiem dla firmy. W dniu INNO DAY 2019 założyciel i dyrektor generalny Oppo, Tony Chen, ogłosił, że w ciągu najbliższych 3 lat zainwestuje 7 miliardów dolarów w badania i rozwój. Chen wspomniał również, że firma nie będzie koncentrować się wyłącznie na smartfonach. Zdradził przy tym trzy kroki, które podejmie firma w przyszłości:

  • Po pierwsze, firma pozostanie zaangażowana w podstawowe ośrodki badań i rozwoju technologicznego.
  • Po drugie, Oppo planuje budowę ekosystemu inteligentnych urządzeń, w którym kluczową rolę odgrywają smartfony.
  • I wreszcie optymalizacja treści i oferty usług dla klientów.

Budowa nowego centrum badawczego idealnie wpisuje się w założenia pierwszego kroku. Mam szczerą nadzieję, że plany Oppo okażą się sukcesem.

Źródło: Gizmochina

Motyw