
Jeśli jesteście zakupoholikami lub po prostu macie w życiu pecha, warto wiedzieć, gdzie szukać pomocy w przypadku, gdy coś pójdzie nie tak. Allegro uruchomiło kolejny kanał pomocy dla klientów. Gdzie go szukać?
Warto przeczytać:
Allegro uruchamia obsługę klienta poprzez WhatsApp
Niezależnie od tego jak często kupujecie na Allegro może się zdarzyć pech i będziecie potrzebować pomocy. Bądź po prostu zechcecie skontaktować się z obsługą klienta w celu zadania pytania, na którego odpowiedzi nie potrafiliście znaleźć w Sieci. Teraz już nie trzeba pisać maila. Wystarczy, że uruchomicie WhatsAppa i prześlecie wiadomości.
Otwieramy nowy kanał komunikacji z klientami i sprzedawcami przy pomocy wiadomości tekstowych bo widzimy, że są oni coraz aktywniejsi w zyskującej popularność aplikacji.(…) Chcemy być obecni nie tylko w z góry określonych przez nas kanałach, ale wchodzić w inne, naturalne dla naszych klientów i sprzedawców kanały komunikacji. W ciągu ostatnich 6 miesięcy liczba zgłoszeń obsłużonych przez Facebooka i inne miejsca w Internecie podwoiła się. – powiedział serwisowi wirtualnemedia.pl Jakub Kłoczewiak, customer experience director Allegro.
Zobacz też: Konkurs Huawei z cennymi nagrodami
Obsługa klienta Allegro na WhatsApp działa pod numerem 573 449 254. Na razie jest dostępny tylko czat. Niewykluczone jest pojawienie się połączeń głosowych w przyszłości. Trzeba przyznać, że inicjatywa jest słuszna, gdyż coraz więcej firm oferuje taką możliwość kontaktu z klientem. Można przypuszczać także, że czas reakcji na nasze pytanie będzie znacznie szybszy. Obsługa klienta Allegro pomoże nam nie tylko w kwestiach sprzedażowych czy zakupowych, ale doradzi także stawianie pierwszych kroków, rozjaśni niejasne dla nas terminy oraz poinformuje o obecnych promocjach.
źródło: Wirtualne Media