allegro whatsapp

Kupujecie dużo na Allegro? Może Wam się przydać WhatsApp

2 minuty czytania
Komentarze

Jeśli jesteście zakupoholikami lub po prostu macie w życiu pecha, warto wiedzieć, gdzie szukać pomocy w przypadku, gdy coś pójdzie nie tak. Allegro uruchomiło kolejny kanał pomocy dla klientów. Gdzie go szukać?

Allegro uruchamia obsługę klienta poprzez WhatsApp

Niezależnie od tego jak często kupujecie na Allegro może się zdarzyć pech i będziecie potrzebować pomocy. Bądź po prostu zechcecie skontaktować się z obsługą klienta w celu zadania pytania, na którego odpowiedzi nie potrafiliście znaleźć w Sieci. Teraz już nie trzeba pisać maila. Wystarczy, że uruchomicie WhatsAppa i prześlecie wiadomości.

Otwieramy nowy kanał komunikacji z klientami i sprzedawcami przy pomocy wiadomości tekstowych bo widzimy, że są oni coraz aktywniejsi w zyskującej popularność aplikacji.(…) Chcemy być obecni nie tylko w z góry określonych przez nas kanałach, ale wchodzić w inne, naturalne dla naszych klientów i sprzedawców kanały komunikacji. W ciągu ostatnich 6 miesięcy liczba zgłoszeń obsłużonych przez Facebooka i inne miejsca w Internecie podwoiła się. – powiedział serwisowi wirtualnemedia.pl Jakub Kłoczewiak, customer experience director Allegro.

Zobacz też: Konkurs Huawei z cennymi nagrodami

Obsługa klienta Allegro na WhatsApp działa pod numerem 573 449 254. Na razie jest dostępny tylko czat. Niewykluczone jest pojawienie się połączeń głosowych w przyszłości. Trzeba przyznać, że inicjatywa jest słuszna, gdyż coraz więcej firm oferuje taką możliwość kontaktu z klientem. Można przypuszczać także, że czas reakcji na nasze pytanie będzie znacznie szybszy. Obsługa klienta Allegro pomoże nam nie tylko w kwestiach sprzedażowych czy zakupowych, ale doradzi także stawianie pierwszych kroków, rozjaśni niejasne dla nas terminy oraz poinformuje o obecnych promocjach.

źródło: Wirtualne Media

Motyw