Ostatnimi czasy Facebook wzbudza dość sporo kontrowersji. Miarka przebrała się, gdy użytkownicy dowiedzieli się, że społecznościowy gigant z Kalifornii sprzedawał ich dane podmiotom trzecim. Portal Marka Zuckerberga nawet po licznych protestach nie przestaje nas jednak zaskakiwać – kilka dni temu Facebook zaprezentował nową funkcję dla reklamodawców, która pozwoli na wykorzystanie Waszego wizerunku w reklamach.

Zobacz też: Chrońmy wspólnie Internet, jaki znamy i kochamy.

Nowe reklamy Facebooka będą wykorzystywać Wasz wizerunek

Rozszerzona rzeczywistość (w skrócie AR) to segment rynku, który rozwija się zaskakująco szybko. Nic zatem dziwnego, że firmy starają się wykorzystać tę technologię w swoich produktach, lecz do tej pory nigdy nie zaszło to aż tak daleko, jak w przypadku Facebooka. Już wkrótce w serwisie Marka Zuckerberga pojawią się reklamy, których głównymi bohaterami będziecie Wy – dla przykładu, zaprezentują one nową kolekcję okularów Michaela Korsa na Waszej głowie, lub przedstawią Wam kilka odcieni szminki od Sephory. Osoby, którym spodoba się dany produkt, będą mogły oczywiście od razu go zakupić. Najlepszymi ujęciami (o ile takie w ogóle powstaną!) będziecie mogli się również podzielić ze swoimi znajomymi.

Co sądzicie o tym sposobie reklamowania produktów? Czy nie uważacie, że wykorzystywanie Waszego wizerunku jest nie w porządku?

 

Źródło: PhoneArena 

 

 

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Michał Derej

Pasjonat technologii mobilnych, wielki fan Androida. Student informatyki na Wydziale Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Były moderator jednego z największych forów ogólnotematycznych w Polsce. Od kilku lat blogger.