Dziś z rana świat obiegła informacja o tym, że Samsung zdążył w ciągu miesiąca sprzedać już ponad 10 milionów sztuk swojego flagowego Galaxy S4. Jak pod tym względem wypada jego największy konkurent, czyli HTC One? Całkiem nieźle i choć nieoficjalna liczba 5 mln egzemplarzy w ciągu ponad miesiąca nie robi aż takiego wrażenia, to jest to wynik co najmniej niezły. Wystarczy przypomnieć, że w podobnym okresie Sony udało się sprzedać niemal identyczną ilość sztuk flagowego modelu Xperia Z.
Przy okazji tajwański producent poinformował dziś, że rozpoczyna specjalną akcję marketingową w Polsce o nazwie HTC One City Tour. W wybranych miastach pojawią się specjalne stoiska, na których będzie można zapoznać się z tym urządzeniem, a także nabyć własny egzemplarz modelu One, przy czym wybrane osoby, które zdecydują się na zakup smartfona mogą załapać się na prezent w postaci słuchawek urBeats, gadżetu Media Link HD, lub też etui dla nowego One. Zachęcamy więc do odwiedzania stosik HTC, a harmonogram akcji prezentuje się następująco:
– 23-25.05.2013r. Poznań – Stary Browar
– 24-26.05.2013 Kraków – Galeria Krakowska
– 7-9.06.2013 Wrocław – Galeria Grunwaldzka
– 7-9.06.2013 Warszawa – Złote Tarasy
– 21-23.06.2013 Warszawa – Galeria Mokotów
– 11-13.06.2013 Katowice – Centrum Handlowe Silesia