Sony był pierwszym z dużych producentów, który wprowadził do sprzedaży swój flagowy model na rok 2013. Podczas gdy HTC One dopiero trafia na sklepowe półki, a Samsung Galaxy S4 zawita na nich już niebawem, japoński producent zyskał na wyprzedzeniu konkurencji.

Nie przegap
Nie pozwól, by cię inwigilowano – zainwestuj w VPN!
polacy internet
Żyjemy w czasach, w których słowa „prywatność” i „internet” niekoniecznie idą w parze. W Sieci jesteśmy obserwowani cały czas, co oczywiście nie oznacza, że musimy się na to godzić. Są bowiem rozwiązania, które pozwalają ukryć swoją prawdziwą tożsamość w internecie i tym samym utrudnić osobom trzecim podglądanie naszych zachowań. Niewiele osób wie, że kilka lat temu […]

Szacuje się, że po 40 dniach od wprowadzenia do sprzedaży nowa Xperia Z rozeszła się już w ponad 4 milionach sztuk. Dane te nie pochodzą z oficjalnego źródła, lecz są rezultatem szacunków i pozostaje nam jedynie czekać na stanowisko Sony dotyczące wyników sprzedaży tego flagowego modelu.

Xperia Z przyciąga głównie bardzo ciekawym designem i obudową wykonaną ze szkła, która do tego jest odporna na zachlapania. Nie bez znaczenia jest też duży ekran 1080p oraz mocne podzespoły, dzięki którym smartfon Sony zyskał uznanie na całym świecie.

 

źródło: gsmarena.com




Piotr Andrzejewski