Wydawać by się mogło, że aplikacje nie mające głębszego sensu jeśli już powstają, to znane są tylko w najbliższym gronie samego twórcy tej aplikacji. Czasami jednak zdarza się tak, że jedna z takich apek szybko zyskuje popularność na całym świecie.

Podobnie dzieje się obecnie z aplikacją „Die With Me’. Z pozoru banalny pomysł przyciągnął uwagę mediów, pojawiając się również na łamach naszej strony. Co zadecydowało o popularności i czy Waszym zdaniem ta aplikacja w najbliższym czasie podzieli losy Pokemon GO, o której teraz już mało kto pamięta? Zapraszam do krótkiej wideorecenzji i napisania swoich przemyśleń odnośnie celu jakim przyświeca powstawanie podobnych pomysłów.

Nie przegap
Wywiad z CEO realme w Europie – Madhav Sheth zapowiada zmiany
Madhav Sheth
Nowy wiceprezes oraz CEO realme w Europie i Indiach, czyli Madhav Sheth, znalazł chwilę czasu dla nas i zgodził się odpowiedzieć na kilka pytań. Ostatnie dni dla marki były wyjątkowo zajęte, bo firma po raz pierwszy pojawiła się na międzynarodowych targach IFA w Berlinie. W związku z tym postanowiliśmy porozmawiać o planach na przyszłość, rozwoju […]

 




Tymoteusz Pers

Grafik komputerowy, fotograf hobbysta. Przez większość czasu ze smartfonem w ręku.