Paczkomat InPost

InPost stawia na ekologię i ratowanie planety. „Boje się, że będzie za ciepło”

3 minuty czytania
Komentarze

Standardy 2023 roku przyzwyczaiły nas do tego, że coraz więcej firm stawia sobie „ekologiczne zadania”. Jedną z nich jest InPost, który za pomocą najnowszego spotu podkreśla swoje aspiracje „bycia NET-ZERO do 2040 roku”. Jak polska spółka ma zamiar osiągnąć wyznaczony cel?

Ekologia i InPost idą w parze – zobacz nowy spot

Ekologia i InPost idą w parze – zobacz nowy spot

InPost w większości z nas budzi pozytywne skojarzenia. W końcu firma odpowiedzialna między innymi za Paczkomaty raz na zawsze rozwiązała problemy z pocztą oraz kurierami. Co ciekawe krakowska spółka właśnie zyskała nowe grono „fanów”. Wszystko to zasługa spotu reklamowego, w którym firma podkreśla swoje ekologiczne aspiracje.

W trakcie trwającego 45 sekund filmu możemy zobaczyć dzieci, które w trakcie zabawy w lesie zdradzają swoje różne obawy. Jeden z chłopców martwi się, że będzie za ciepło, z kolei inna dziewczynka boi się o zwierzęta oraz ich przyszłość. Na sam koniec spotu pojawia się jednak promyk nadziei w postaci logo InPostu oraz strategii NET-ZERO 2040 przygotowanej przez spółkę.

Zobacz też: Selfie Piłsudskiego i Dmowskiego. Sztuczna Polska w specjalnej akcji z okazji Święta Niepodległości

Na blogu firmy pojawił się nawet plan, z którego możemy dowiedzieć się, że InPost ma co najmniej dziewięć punktów do zrealizowania. Wszystko to, aby osiągnąć neutralność zerową emisję netto do 2040 roku. Oto one:

  • Dzięki dostawom przesyłek przez Paczkomat, nasz wzrost przyczynia się do redukcji śladu węglowego w stosunku do tradycyjnych dostaw kurierskich,
  • Dostarczyliśmy niemal 30 mln paczek autami elektrycznymi w 2022 roku! Nasza flota liczy już 1000 samochodów elektrycznych i tym samym jest to największa flota elektryczna wśród firm kurierskich w Polsce,
  • Zainstalowaliśmy już ponad 200 stacji ładowania aut elektrycznych w swoich centrach logistycznych oraz publicznie dostępnych dla kierowców ładowarek DC w pobliżu urządzeń Paczkomat®,
  • Zmniejszamy korki, hałas i natężenie ruchu,
  • Tworzymy opakowania wielokrotnego użytku – EkoBox InPost,
  • Wspieramy polskie miasta (m.in. poprzez wprowadzenie projektu InPost Green City wykorzystanie energooszczędnych maszyn Paczkomat® z panelami solarnymi, bez ekranów i montowanie na nich czujników powietrza),
  • Edukujemy w zakresie ekologicznego stylu życia poprzez udział w eventach i akcjach ekologicznych,
  • Motywujemy naszych partnerów biznesowych do ekologicznego działania,
  • Jesteśmy transparentni – upubliczniliśmy wszystkie polityki i kodeksy, które regulują pracę i zarządzanie Grupą InPost I stale szkolimy naszych pracowników w zakresie Compliance.

Cóż, wszystko wskazuje na to, że InPost ma naprawdę ambitne plany w kwestii ekologii. W związku z tym, jeśli chcielibyście zapoznać się z pozostałymi informacjami przygotowanymi przez krakowską spółkę, odsyłam na blog firmy. Tymczasem osoby spragnione równie ekologicznych tematów przekierowuje do naszego tekstu o polskich samochodach elektrycznych.

Źródło: InPost, fot. Depositphotos/simpson33

Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.