Osoba trzymająca smartfon z otwartą aplikacją z kartą płatniczej Visa, przy filiżance kawy cappuccino na drewnianym stole.

Revolut nareszcie zaczyna traktować Polskę poważnie. Podjęto konkretne działania

3 minuty czytania
Komentarze

Choć Revolut pozwala na transakcje w złotówkach już od wiosny 2017 r., ten intrygujący fintech dopiero teraz rozpoczyna tak intensywną kampanię marketingową w Polsce. Nie dość, że firma przygotowała aż 5 różnych klipów reklamowych, które będą puszczane w polskiej telewizji, to jeszcze podjęto również działania z lokalnymi influencerami. To pierwsza tak szeroko zakrojona akcja tego typu w naszym pięknym kraju.

Jak Revolut jest wykorzystywany w Polsce?

Revolut ma poważny cel, który zamierza osiągnąć – 3 mln użytkowników w Polsce. Jest to wykonalny plan, bo korporacja już teraz świadczy usługi 2,5 mln klientom nad Wisłą, a globalnie już 30 mln osób. W naszym kraju działa mnóstwo konkurencyjnych banków, ale to nie podcina skrzydeł bankowi z siedzibą w Litwie:

Chcemy, aby każdy posiadacz konta bankowego w tradycyjnym polskim banku korzystał także z drugiego konta – w Revolut. Dzięki temu, nie tracąc niczego, będzie mógł czerpać z dodatkowych benefitów Revolut, których nie znajdzie w żadnym tradycyjnym banku. O tym także jest ta kampania.

Wiktor Stopa, Head of Growth w Revolut.

Jakie benefity oferuje Revolut?

No właśnie, o jakich benefitach mowa? Przedsiębiorstwo powstało w 2015 r. jako cyfrowa platforma bankowa i założyli go Nikolay Storonsky i Vlad Yatsenko. Karty oraz aplikacja stawiają przede wszystkim na korzystne kursy wymiany walut oraz bezpieczne płatności jednorazowymi kartami, które za każdym razem po udanej płatności zmieniają swoją identyfikację. Spoty reklamowe mają również pokazywać, jak łatwo jest utworzyć kartę dla dziecka, przelać do niej środki oraz zacząć uczyć młodzież zarządzania własnymi finansami.

Co ciekawe, Revolut też pozwala na czatowanie z innymi użytkownikami, którzy używają aplikacji (dostępna na Android oraz iOS). W moim przypadku, program automatycznie wyłapał kontakty z książki telefonicznej powiązane z fintechem. Tak, w ten sposób łatwo również przesyłać sobie pieniądze, z całkowitym pominięciem zwykłych systemów bankowych.

Gdyby tego było mało, konto na Revolut (uroki łatwego przewalutowywania) umożliwia także łatwe kupowanie akcji na światowych giełdach, a nawet inwestycje w kryptowaluty. Do takich działań oczywiście trzeba podchodzić z niesamowitą rozwagą, bo przecież mówimy także o potencjalnych stratach, gdy zainwestujemy źle.

Na koniec tylko powiem, że obejrzałem sobie każdą z pięciu przygotowanych reklam. Trzeba przyznać, że są szybkie (nie dłuższe niż 30 sekund), ale też dobitnie pokazują różne zastosowania aplikacji, opisane też powyżej. Nagrania mają pojawiać się w polskiej telewizji do 31 października 2023 r., więc fintech ma sporo czasu, aby zwiększyć świadomość Polaków na temat swojej marki.

Jeżeli chcecie dowiedzieć się (lub po prostu sobie odświeżyć wiedzę) nieco więcej na temat wykorzystania Revoluta, zapraszamy was do obejrzenia naszego materiału na YouTube.

Motyw