Santander Bank Polska postanowił zaktualizować swoją aplikację mobilną. Zmian jest naprawdę sporo i ta wersja programu jest udostępniana użytkownikom stopniowo. Zobaczcie, jak wygląda i co oferuje Santander mobile w nowej odsłonie.
Nowa aplikacja Santander mobile
Aktualizacji aplikacji bankowych jest wiele i niejednokrotnie nie widać od razu efektów wprowadzanych zmian, choć pobranie nowszej wersji programu bywa niezbędne, by nadal z niego korzystać. Zazwyczaj chodzi o kwestie związane z bezpieczeństwem. Santander Bank Polska tym razem przygotował jednak duże zmiany w swojej apce. Nowa wersja została udostępniona 4 września, jednak bank zaznacza, że przenoszenie użytkowników odbywa się etapami i może potrwać ok. 6 tygodni.
Mobilność już tak zakorzeniła się w naszym codziennym życiu, że niewiele osób wyobraża sobie życie bez smartfona i aplikacji. Podobnie jest z bankowością – coraz więcej osób korzysta z aplikacji mobilnej. Dlatego nie tylko chcemy dostarczyć klientom intuicyjne narzędzie, które pozwoli łatwo korzystać ze wszystkich przydatnych funkcji – otworzyć konto, zapłacić w sklepie czy połączyć się z pracownikiem banku na wideo – ale da coś więcej.
– mówi Piotr Hibner, dyrektor Santander Digital.
Piotr Hibner dodaje, że chodzi o personalizację i dostosowanie aplikacji do indywidualnych potrzeb.
Lista zmian w aplikacji Santander mobile
Przejdźmy do tego, co dokładnie zmieni się (a u niektórych użytkowników już się zmieniło) w aplikacji Santander mobile. Poniżej znajdziecie listę zmian.
- Nowe możliwości personalizacji: wybranie widoku pulpitu (lekki, klasyczny, smart), powitanie przez aplikację z użyciem imienia użytkownika, ustawienie własnej tapety na ekranie startowym, dopasowanie skrótów widocznych na ekranie
- Finanse pod kontrolą: możliwość sprawdzenia, ile w danym miesiącu zapłacimy za obsługę konta bankowego oraz karty, a także wyświetlenia informacji, ile brakuje, by opłata za prowadzenie konta i kartę wyniosła 0 zł
- Mobilna autoryzacja: w nowej wersji aplikacji to domyślna forma potwierdzania transakcji internetowych, zlecenia można potwierdzić odciskiem palca, rozpoznawaniem twarzy lub czterocyfrowym PIN-em
- Tryb dyskretny: sprawia, że stan konta oraz wydatki nie są widoczne na pulpicie
- Odkrycie kodu CVV2/CVC2 i numeru karty, dzięki czemu można realizować transakcje online bez plastikowej karty płatniczej
- Zapisani odbiorcy: prostsze i szybsze wykonywanie przelewów
- BLIK dostępny także dla prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą i korzystających z bankowości internetowej
- Szacowanie śladu węglowego na podstawie wydatków kartami płatniczymi
Santander mobile. Co zrobić, by zacząć korzystać z nowej wersji?
Jak już wspomnieliśmy, Santander Bank Polska stopniowo przenosi użytkowników do aplikacji w nowej wersji. Wystarczy więc poczekać – jeśli mamy włączoną automatyczną aktualizację apki w telefonie, nie musimy nic więcej robić. W sytuacji, gdy nie korzystamy z tej funkcji, wystarczy zaglądać do sklepu Google Play lub App Store i gdy przy aplikacji Santander mobile pojawi się przycisk Aktualizuj, kliknąć go.
Jeżeli nowa aplikacja jeszcze nie jest u was dostępna, a chcecie zobaczyć, jak dokładnie będzie się z niej korzystało, możecie skorzystać z wersji demonstracyjnej udostępnionej przez bank w przeglądarce.
źródło: Santander, mat. prasowe, zdjęcie główne: Eddy Billard/Unsplash, Santander