Awaria Santander Bank

Awaria Santander Banku. Nie działa aplikacja, użytkownicy masowo zgłaszają problemy

1 minuta czytania
Komentarze

Dzisiaj użytkownicy Santander Banku napotkali na problemy z bankowością mobilną oraz logowaniem w aplikacji. Po godzinie 13:00, awaria uniemożliwiła klientom dostęp do kont, sprawdzenie salda czy dokonywanie transakcji.

[AKTUALIZACJA #1 – godz. 15:27]

W około 2 godziny po rozpoczęciu awarii, bankowi udało się przywrócić pełną funkcjonalność aplikacji.

Poniżej oryginalna treść materiału

Awaria Santander Banku

Awaria Santander Banku

Wielu użytkowników zgłasza również brak przychodzących SMS-ów niezbędnych do logowania dwuetapowego. Klienci zgłaszają te problemy na portalach społecznościowych oraz w serwisie Downdetector. W związku z brakiem oficjalnego oświadczenia ze strony banku nie ma jeszcze informacji o przyczynie awarii ani o planowanych działaniach mających na celu przywrócenie funkcjonalności usług.

Póki co, mimo licznych postów ze strony klientów, bank nie odniósł się jeszcze do problemów.

Źródło: Downdetector

Motyw