Dzisiaj użytkownicy Santander Banku napotkali na problemy z bankowością mobilną oraz logowaniem w aplikacji. Po godzinie 13:00, awaria uniemożliwiła klientom dostęp do kont, sprawdzenie salda czy dokonywanie transakcji.
[AKTUALIZACJA #1 – godz. 15:27]
W około 2 godziny po rozpoczęciu awarii, bankowi udało się przywrócić pełną funkcjonalność aplikacji.
Poniżej oryginalna treść materiału
Awaria Santander Banku
Wielu użytkowników zgłasza również brak przychodzących SMS-ów niezbędnych do logowania dwuetapowego. Klienci zgłaszają te problemy na portalach społecznościowych oraz w serwisie Downdetector. W związku z brakiem oficjalnego oświadczenia ze strony banku nie ma jeszcze informacji o przyczynie awarii ani o planowanych działaniach mających na celu przywrócenie funkcjonalności usług.
Póki co, mimo licznych postów ze strony klientów, bank nie odniósł się jeszcze do problemów.
Źródło: Downdetector