Mężczyzna od tyłu używa smartfona na tle rozmytego chodnika.
LINKI AFILIACYJNE

Lajt Mobile opinie. Oto jak użytkownicy oceniają operatora

3 minuty czytania
Komentarze

„Lajt Mobile opinie” to hasło wyszukiwane przez osoby zainteresowane ofertą tego operatora. Patrząc jedynie na jej warunki, wydaje się być ona całkiem atrakcyjna. Niektórzy mogą jednak się zastanawiać, jak działa w praktyce i czy w razie problemów Lajt Mobile infolinia okaże się pomocna.

Lajt Mobile opinie. Jak użytkownicy oceniają operatora?

Logo Lajt Mobile na żółtym tle.
Fot. Lajt Mobile / materiały prasowe

Na temat Lajt Mobile można znaleźć w sieci naprawdę sporo pozytywnych opinii. Użytkownicy chwalą przede wszystkim atrakcyjne warunki cenowe usług od tego operatora.

Wczoraj przeniesiony numer po latach syndromu sztokholmskiego w Playu, jak na razie jestem bardzo zadowolony. Zobaczymy, jak to będzie dalej 🙂 W Play abonament tel. internet 50 GB za 55 PLN, proponowali mi najtaniej 60 GB (więcej nie potrzebuje) za 40 – 45 pln . W lajt mobile mam na start 60 GB za 30 PLN, wszystko działa bez zarzutu, zasięg super. Jeśli chodzi o szybkość internetu, to ping jest podobny jak w Play, natomiast szybkość pobierania przy 5G jest 3- 4 razy wyższa niż dotąd miałem w Play.

opinia jednego z internautów

Nie brakuje jednak także negatywnych recenzji usług świadczonych przez operatora. Dużo osób narzeka na problematyczny roaming.

Cena abonamentu jest niska. Na tym kończą się plusy.
1. Zasięg – tragedia. W jednym z największych miast w tym kraju zasięg 1-3 kreski. Rozmowy ucina. W niektórych miejscach nie mam zasięgu w ogóle.
2. Wystarczy, że jesteś w górach i złapie ci sieć no z Czech – płacisz podwójny rachunek.
3 Brak roamingu (trzeba sobie samemu konfigurować telefon)
4. Obsługa klienta unika bezpośrednich odpowiedzi
5. Brak możliwości załatwienia sprawy f2f

opinia jednego z internautów

Opinie są więc zróżnicowane i zależą od tego, jakie konkretna osoba miała doświadczenia z operatorem. Trzeba też brać poprawkę na to, że częściej osoby niezadowolone z danych usług zamieszczają komentarze na ten temat w sieci, chcąc wyładować swoje emocje lub ostrzec innych użytkowników. Wiele zadowolonych osób po prostu nie publikuje żadnych recenzji.

Lajt Mobile infolinia. Gdzie dzwonić, gdy wystąpią problemy?

mężczyzna w samochodzie prowadzący rozmowę głosową za pomocą Apple iPhone.
Fot. Vincent Wachowiak / Unsplash

W razie problemów z usługami Lajt Mobile dobre rozwiązanie to skontaktowanie się z operatorem. Można to zrobić na różne sposoby, niezależnie od tego, czy posiadamy abonament komórkowy, czy inną ofertę.

Lajt Mobile infolinia. Jak skontaktować się z operatorem?

  • Lajt Mobile infolinia telefoniczna: +48 727 700 700 (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00, w soboty od 9:00 do 17:00);
  • E-mail na adres [email protected];
  • Zgłoszenie poprzez Panel Klienta;
  • Zgłoszenie poprzez formularz na stronie operatora.

W przypadku Lajt Mobile odpada możliwość osobistej wizyty w salonie, ponieważ ten operator nie posiada własnych placówek. Telekom sam informuje na swojej stronie internetowej, że wszystkie sprawy załatwiane są online. To charakterystyczne dla wirtualnych operatorów, że nie mają oni swoich salonów. Po pierwsze, często nie posiadają tak wielu klientów, by utrzymywanie takich placówek było opłacalne. Po drugie m.in. dzięki takim oszczędnościom mogą zaoferować często niższe ceny, niż telekomy z tzw. wielkiej czwórki.

Zdjęcie otwierające: miklos / Depositphotos

Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.

Motyw