Jeśli ktoś zastanawia się nad skorzystaniem z oferty pomarańczowego operatora, może wpisywać w internecie „Orange opinie”. Z kolei ci, którzy mają jakiś problem z usługami telekomu, są zainteresowani tematem „Orange infolinia” i tego, jak ona działa. Sprawdziliśmy, jak użytkownicy recenzują swojego operatora.
Spis treści
Orange opinie, czyli co klienci sądzą o operatorze
„Orange opinie” to naturalne hasło, które mogą wyszukiwać osoby zainteresowane ofertą operatora. Telekom przyciąga potencjalnych klientów choćby całkiem atrakcyjnym rozwiązaniem Flex, które znalazło się w naszym rankingu ofert subskrypcyjnych. Atrakcyjne warunki na papierze to jednak tylko jeden aspekt, ważne jest też, jak usługi działają w praktyce.
W sieci przeważają negatywne opinie na temat Orange. Użytkownicy narzekają m.in. na długi czas podłączania światłowodu, problemy z działaniem internetu oraz nieuznawanie reklamacji.
Kłamią na każdym kroku. Rok temu miałam przeprowadzkę i miałam mieć światłowód. Ale niestety… 2 tygodnie przed przeprowadzką chodziłam i pytałam, czy na pewno, po czym niestety musiałam wziąć urlop, bo internetu nie mogli podłączyć i koniec. Ciężko naprawdę było im coś wymyślić. Musiałam zmienić umowę na mobilny. Od poniedziałku mam znów z nimi problemy.
opinia jednej z internautek
Nie można jednak zapominać o tym, że to właśnie osoby krytycznie oceniające usługi danego podmiotu najczęściej piszą komentarze ze swoimi wrażeniami. Jeśli ktoś jest zadowolony z usług operatora, najprawdopodobniej uznaje to za standard i nie odczuwa potrzeby dzielenia się tym ze światem. Nie ma więc sensu skreślać pomarańczowego operatora na podstawie komentarzy w internecie, również na temat innych operatorów zdecydowanie przeważają negatywne wpisy.
Orange infolinia, czy co robić, gdy wystąpią problemy lub awaria
Potrzebujesz skontaktować się z operatorem? Zanim wpiszesz w Google „Orange infolinia”, zerknij na poniższą rozpiskę, z której dowiesz się wszystkiego, co najważniejsze.
Orange infolinia. Najważniejsze numery telefonów:
- Orange infolinia – kontakt dla klientów indywidualnych: *100 lub 510 100 100:
- bezpłatne połączenie dla klientów Orange;
- operator weryfikuje użytkownika głosowo, jeśli ma na to zgodę, jeśli jej nie ma, to trzeba podać kod klienta i PESEL.
- Orange infolinia – kontakt dla klientów biznesowych: *600 lub 510 600 600:
- opłata zgodnie z cennikiem operatora;
- konsultanci dostępni od 6:00 do 23:00, od poniedziałku do soboty;
- do weryfikacji trzeba podać kod klienta, kod abonencki, PIN oraz NIP.
- Orange infolinia – zaawansowane usługi mobilne dla klienta biznesowego: *800 lub 510 800 800:
- opłata zgodnie z cennikiem operatora;
- zaawansowane usługi online to np. Wirtualna Centralka Orange (WCO), punkty dostępu APN, MSC PABX czy Zdalna Asysta Płatna.
Orange infolinia jest także dostępna z poziomu aplikacji mobilnej Mój Orange. Warto korzystać z tego rozwiązania, ponieważ wtedy operator nie wymaga dodatkowej identyfikacji ani autoryzacji.
Co z opiniami o infolinii? Cóż, nie są zbyt pozytywne.
Również dołączam do niezadowolonych klientów po 20 latach współpracy i korzystaniu z kilku różnych usług. Pracownicy infolinii wprowadzają w błąd, każdy co innego mówi, nie informują o wszystkim, co wiąże się z rezygnacją z części usług, a mianowicie utrata rabatów i wyższymi fakturami. Później my jako klienci za to płacimy poprzez naliczanie kar umownych.
opinia jednej z internautek
Można jednak się domyślać, że osoby, które rozwiązały swój problem z pomocą infolinii, zazwyczaj nie uznawały, że jest to powód do pisania opinii w internecie. Nie ma więc co się zrażać i warto kontaktować się z konsultantami Orange w razie potrzeby. Bardzo możliwe, że bez problemu uzyskamy pomoc, której oczekujemy.
Zdjęcie otwierające: lma_dp / Depositphotos
Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.