Przechodnie w masce ochronnej przechodzą obok sklepu żabka z widocznym oznakowaniem sklepu Żabka otwartego 24/7.
LINKI AFILIACYJNE

Aplikacja Żappka z ograniczeniami. Żabka wykluczy część użytkowników z programu

3 minuty czytania
Komentarze

Aplikacja Żappka pozwala nieco zaoszczędzić na zakupach w sieci sklepów z płazem na szyldach. Niestety nie wszyscy mogą w dalszym ciągu korzystać z programu. Sieć Żabka wkrótce wykluczy ze swojej aplikacji niektóre konta.

sklep Żabka, w którym dostępna jest aplikacja Żappka do zbierania punktów
Fot. Wikimedia Commons/Rakoon / CC 1.0

Aplikacja Żappka tylko dla tych, którzy podali swoje dane

Od jakiegoś czasu Żabka zachęcała swoich klientów, by podali swój numer telefonu w aplikacji mobilnej. Pojawiały się m.in. powiadomienia z prośbą, aby tego dokonać. Teraz znana sieć sklepów przechodzi do bardziej radykalnych kroków i zapowiada, że konta wszystkich użytkowników, którzy nie przypiszą do Żappki swoich numerów telefonu, zostaną wykluczone z programu.

Niektórzy klienci już wcześniej mogli ulec presji ze strony Żabki, bo bez podania numeru telefonu nie można było odbierać niektórych nagród za żappsy. Chodzi m.in. o kupony do serwisu streamingowego Spotify. Części użytkowników może się jednak nasuwać pytanie, po co sieci sklepów z płazem nasze numery telefonów. Podpowiedzią jest komunikat wyświetlany w aplikacji.

Wpisz swój numer telefonu, aby w pełni korzystać z Żappki. Opcjonalnie możemy Cię informować o specjalnych promocjach i nagrodach powiadomieniem SMS.

komunikat w aplikacji Żappka

Wygląda to trochę tak, jakby Żabka w zamian za umożliwienie klientom korzystania z promocji chciała móc wysyłać komunikaty reklamowe na konkretne numery telefonów. Po ostatnich dziwnych SMS-ach od Biedronki niejedna osoba może poważnie zastanawiać się, czy dalsze uczestnictwo w programie lojalnościowym jest warte narażania się na to, że w przyszłości kolejna sieć handlowa może zdecydować się na wysyłanie wiadomości w stylu alertów RCB, których treść to np. przekonywanie, że papier toaletowy jest tańszy niż u konkurencji.

Żabka komentuje zmiany w aplikacji

Serwis wiadomościhandlowe.pl zapytał Żabkę o omawianą sprawę.

Wymóg podania numeru telefonu przy zakładaniu nowego konta w aplikacji Żappka obowiązuje od 3 stycznia 2024 roku. Został wprowadzony w celu zapewnienia większego bezpieczeństwa użytkowników i ich kont, między innymi poprzez dodatkowy sposób weryfikacji oraz kanał bezpośredniej komunikacji z klientem. Użytkownicy aplikacji zyskują więc jeszcze więcej atrakcyjnych, personalizowanych ofert i funkcjonalności.

Biuro prasowe Żabki dla wiadomościhandlowe.pl

Osoby, które do 1 marca 2024 roku nie potwierdzą numeru telefonu, będą miały możliwość uczestniczenia w programie lojalnościowym i korzystania z narzędzia, jakim jest aplikacja Żappka, ale pod warunkiem ponownej rejestracji. Częścią tego procesu jest… podanie numeru telefonu, więc omawianego etapu nie będzie się dało w prosty sposób ominąć.

Źródło: wiadomościhandlowe.pl. Zdjęcie otwierające: Żabka / materiały prasowe

Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.

Motyw