Xiaomi Watch 2 zaskoczyło wszystkich fanów zegarków, niespodziewanie pojawiając się w niektórych europejskich sklepach technologicznych. Jest to o tyle intrygujące, że smartwatch nie został jeszcze oficjalnie ogłoszony przez chińskiego producenta, mimo iż na rynku istnieje już droższy wariant tego urządzenia.
Wszystko, co musisz wiedzieć o Xiaomi Watch 2 – Spis treści
Xiaomi Watch 2 – charakterystyka smartwatcha
Urządzenie w europejskich sklepach można już spotkać w cenach od 200 do 250 euro (ok. 860-1080 złotych). Ciekawi mnie polska wycena Xiaomi Watch 2, ponieważ model Pro spotkamy już w oficjalnym sklepie za 1099 złotych. Pytanie brzmi, jak bardzo w Polsce będzie opłacać się zakup „zwykłej” wersji w stosunku do wydania Pro?
Zanim jednak się nad tym zastanowimy, spójrzmy na pełną specyfikację tańszego zegarka.
- Wyświetlacz: 1,43″, AMOLED, rozdzielczość 466 × 466, Always-on-Display;
- Koperta: 46 mm;
- Procesor: Qualcomm Snapdragon W5+ Gen 1;
- System operacyjny: Wear OS;
- Bateria: 496 mAh, sugerowany czas pracy 65 godzin;
- Łączność: Bluetooth 5.2, WiFi, NFC.
Prawie jak Xiaomi Watch 2 Pro. Czego tu brakuje?
Jeżeli zaczniecie przyglądać się specyfikacji tańszego urządzenia, zabraknie Wam jedynego elementu modelu Pro. Łączności z internetem przy pomocy LTE. To oczywiście nie jest problem, szczególnie jeśli Wasz smartwatch pozostanie w stałej komunikacji ze smartfonem przez Bluetooth.
Urządzenie pomoże nam w uprawianiu aż 150 dyscyplin sportowych i obsługuje pozycjonowanie GNSS. Smartwatch jest też kompatybilny z usługami Google Maps, Portfel Google czy też Asystent Google. Kupujecie, czy ostrzycie ząbki na wariant Pro? Koniecznie też zajrzyjcie na nasz ranking, w którym wybieramy najlepszy smartwatch. W końcu chcemy mieć najlepszy, a nie najgorszy sprzęt, prawda?
Zdjęcie: Xiaomi / materiały prasowe
Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.