Żabka sklep paczkomaty InPost

Żabka Jush się rozkręca. Zakupy z aplikacji dowiozą ci także w plener

2 minuty czytania
Komentarze

Organizujecie piknik w parku i zabrakło wam przekąsek? No to teraz Żabka ma na to rozwiązanie – zakupy mogą zostać dowiezione nie tylko pod dom, ale także do popularnych publicznych miejsc służących wypoczynkowi, np. na miejską plażę. I, co najlepsze, opcja jest dostępna nie tylko w Warszawie.

fot. zabka.pl

Jeszcze niedawno informowaliśmy, że Grupa Żabka prężnie rozwija się pod kątem inwestowania w nowe technologie i biznesy e-commerce. Sukcesem okazały się bezobsługowe Żabki Nano i maszyny vendingowe, stawiane w kluczowych miejscach, np. w szpitalach. I chociaż zakupy z dostawą do domu z aplikacją Jush to nie nowość, teraz można zamówić także dowóz w plenerze do miejsc publicznych, takich jak parki i plaże. I, całe szczęście, do wielu miast w Polsce.

Zobacz także: Moja Biedronka, Lidl i Żappka to dopiero początek. Aplikacje sklepowe mnożą się na potęgę… i mam tego powoli dość

Dostawa plenerowa nie jest nowością. Funkcja ta dostępna była już w zeszłym roku, ale tylko w Warszawie. W to lato Żabka rozszerzyła swoją ofertę na inne miasta będące w zasięgu aplikacji – Gdańsk, Sopot, Kraków, Katowice, Poznań i podwarszawskie Piaseczno

Jesteśmy wszędzie tam, gdzie się dzieje i są nasi klienci. Działaniami podkreślamy także DNA naszej marki, którą zbudowaliśmy będąc przede wszystkim jak najbliżej użytkowników. Dlatego zapraszamy ich do uczestniczenia w miejskiej aktywacji. Pod kodami i hasłami czekają liczne promocje, a szukanie kodów zniżkowych to sposób na nudę i aktywne spędzanie lata w mieście

– informuje Kamil Bąkowski, Marketing & eCommerce Director w Lite e-Commerce.

Akcja promocyjna z poszukiwaniem skarbów

W związku z kampanią dostaw w plenerze, Żabka przygotowała dla swoich klientów ciekawą akcję promocyjną, przypominającą grę w podchody lub poszukiwanie skarbów. Zamiast kufra ze złotem, użytkownicy muszą dotrzeć do wskazanej lokalizacji, aby odnaleźć promocję. Aby skorzystać z oferty, należy zeskanować specjalny kod QR lub wpisać w aplikacji hasło umieszczone na znalezisku. Kody, ukryte w różnych miejscach w przestrzeni miejskiej Warszawy, Gdańska i Krakowa, a także w mediach społecznościowych, uprawniają do zniżek na zakupy w Żabce.

Jak możemy wnioskować po kampanii reklamowej wideo, oferta dowozu towarów „w plener” skierowana jest głównie do młodych osób:

Źródło: Wirtualne Media

Motyw