Dłoń trzymająca smartfon z otwartą aplikacją randkową na ekranie, wyświetlającym profile różnych kobiet o imieniu Marta, na żółtym tle z logiem "GG" w lewym górnym rogu.

GG nadal żyje. Co więcej – komunikator właśnie otrzymał aktualizację związaną z opisami

2 minuty czytania
Komentarze

Choć powszechnie uważa się, że GG lata świetności ma już za sobą, to komunikator ten cały czas jest rozwijany. Ostatnio ogłoszono nowości związane z opisami użytkowników. Zobaczcie, na czym dokładnie polegają rozwiązania zaimplementowane w dawnym Gadu-Gadu.

GG z widocznymi opisami na iOS

W okresie świątecznym GG ogłosiło wprowadzenie widoczności opisów użytkowników podczas przeglądania katalogu publicznego w aplikacji na iOS. Nie trzeba dodawać innych użytkowników do kontaktów, by móc zapoznać się z ich opisami.

https://www.facebook.com/GlobalGenerationGG/posts/pfbid03112KriB23KgD5d59CbkDA4cGXAxiSTTVGSLgXHHCJRcNGusyLDJfyn1sLfjvJrx7l

Oprócz tego można dowiedzieć się jeszcze więcej o danej osobie z podglądu jej profilu. Warunek jest taki, że osoba ta musi wcześniej uzupełnić sekcję o mnie. GG przypomina, że opis może zawierać maksymalnie 250 znaków, a opis o mnie – do 2000 znaków.

Z komentarzy pod wpisem GG wynika, że omawiane rozwiązania działają także w wersjach aplikacji na urządzenia z Androidem oraz na komputery. Zapewne zostały tam wdrożone już wcześniej, a użytkownicy komunikatora z urządzeniami z IOS musieli poczekać nieco dłużej.

GG to polski komunikator internetowy, wcześniej znany jako Gadu-Gadu. Był on szczególnie popularny kilkanaście lat temu. Do charakterystycznych elementów komunikatora można zaliczyć m.in. opcję losowania rozmówcy oraz niestandardowe emotikony.

Czytaj także: Zainstalowałem Gadu-Gadu w 2023 roku. Szybko pożałowałem

Niedawno Fintecom, czyli właściciel GG, ogłosił plany emisji akcji. Firma chce zebrać środki, które pozwolą rozwijać usługi finansowe w ramach komunikatora. Już po trzech dniach od ogłoszenia kampanii Rozpalmy GG! pojawiło się ponad 600 potencjalnych akcjonariuszy, którzy zadeklarowali łącznie 3 mln zł na rozwój komunikatora. Fintecom czerpie też zyski ze sprzedaży kont premium GG – każde kosztuje 4,90 zł miesięcznie.

źródło: Facebook/GG, fot. materiały prasowe/GG

Motyw