UPC Polska znika z rynku. Wiemy, jaka będzie nowa nazwa marki

2 minuty czytania
Komentarze

UPC Polska ma zniknąć z rynku. Marka ta, podobnie jak Play, należy do spółki P4. Właściciel obu brandów chce, by usługi telekomunikacyjne Play i UPC były oferowane pod jednym szyldem.

UPC zniknie, zostanie Play

W kwietniu 2022 roku informowaliśmy, że Play kupił UPC Polska. Będąca częścią Grupy Iliad spółka P4, do której należy fioletowy operator, musiała zapłacić dotychczasowemu właścicielowi UPC (Liberty Global) 7 mld zł.

Łączymy dziś największą i najnowocześniejszą sieć mobilną z najszybszym internetem światłowodowym oraz najbogatszą ofertą telewizji i rozrywki. Razem, dzięki utalentowanym i fantastycznym zespołom Play i UPC, zdefiniujemy na nowo konwergencję z korzyścią dla klienta.

– mówił po transakcji Jean Marc Harion, Prezes Zarządu Play.

Do tej pory UPC wciąż działało pod własną nazwą, jednak wygląda na to, że ulegnie to zmianie. Serwis wirtualnemedia.pl nieoficjalnie ustalił, że spółka P4 chce postawić na jedną markę. Ma być realizowany stopniowy rebranding UPC na Play, choć nie wiadomo, kiedy dokładnie się rozpocznie.

Do sprawy odniosła się spółka P4, przesyłając nam swój komentarz:

Rozwijamy nasze usługi zarówno pod marką Play, jak i UPC. Co do zasady, decyzje biznesowe komunikujemy oficjalnymi kanałami spółki.

Rebranding marki UPC będzie oznaczał duże zmiany w podejściu P4 do swojej oferty.

UPC to marka mocno zakorzeniona w świadomości polskich użytkowników, kojarzy się z szybkim internetem i wysoką jakością usług, a to cel zbliżający nas mocno do siebie.

– mówił wiosną ubiegłego roku Jean Marc Harion.

źródło: wirtualnemedia.pl

Motyw