Ghost of Tsushima Directors Cut

Premiera Ghost of Tsushima Director’s Cut – co nowego wnosi DLC?

2 minuty czytania
Komentarze

Ghost of Tsushima Director’s Cut od dziś, czyli 20 sierpnia, dostępne jest już w sprzedaży. To rozszerzenie do jednej z najciekawszych i najlepiej ocenianych gier na konsole PlayStation 5. Produkcja przynosi jednak nie tylko dodatkowy teren, który można zwiedzać, ale również kilka ciekawych usprawnień. Przede wszystkim dla posiadaczy konsoli PlayStation 5.

Ghost of Tsushima Director’s Cut – premiera dodatku do gry

Z jednej strony Ghost of Tsushima Director’s Cut to po prostu dodatkowa zawartość do gry, ale z drugiej też nowa jakość, jeżeli chodzi o doświadczanie produkcji na PS5. Za mną dopiero kilkadziesiąt minut w grze, ale już mogę powiedzieć, że różnice są widoczne gołym okiem. Sucker Punch dopracowało tekstury, a przede wszystkim wprowadziło obsługę pada DualSense. Trudo opisać słowami to, jakie dają wrażenie wibracje kontrolera, ale powiem, że faktycznie czuć jak się jedzie na galopującym koniu. Czuć także opór przy korzystaniu z łuku, który różni się w zależności od wykorzystywanej przez nas broni (krótka/długa).

Nadchodzi zupełnie nowy rozdział w podróży Jina, w grze pojawi się nowy obszar – Wyspa Iki. W nowej historii samuraj udaje się na wyspę, aby zbadać pogłoski o obecności Mongołów. Wkrótce jednak zostaje wplątany w wydarzenia o bardzo osobistym charakterze, które zmuszą go do ponownego przeżycia traumatycznych chwil z przeszłości. Poza zupełnie nową historią i nowymi postaciami, gracze otrzymają zupełnie nowe środowiska do zbadania, nową zbroję dla Jina i jego konia, nowe mini-gry i techniki. Pojawią się również nowi wrogowie, a gracze będą mieli możliwość odblokowania zupełnie nowych trofeów.

Opis gry

Zobacz też: Oto Tesla Bot, czyli Elon Musk po raz kolejny zaskoczył.

Wyspa Iki wygląda przepięknie, ale jest odrobinę mniejsza, niż się spodziewałem. Podejrzewam, że zwiedzenie jej w całości to jednak dobrych kilka godzin, więc nie ma powodów do narzekania. Produkcja działa w 60 klatkach na sekundę z dynamicznym 4K i twórcom udało się całkowicie pozbyć ekranów wczytywania. Dwie sekundy i jesteśmy w środku gry. To samo dotyczy szybkiej podróży. Kiedy przejdę już wersję Director’s Cut na portalu pojawi się pełna recenzja, ale już teraz mogę powiedzieć, że ciszy mnie powrót do produkcji.

Źródło: Sony

Motyw