Cyberpunk 2077 i Sprite to kolejna współpraca, która ma na celu wypromowanie nowej gry od CD Projekt RED. Widać, że marketing robi wszystko, by gracze nie zapomnieli o tym, że nadchodzi „następca Wiedźmina”, ale w zupełnie innych klimatach. Czy taka promocja będzie kogoś w stanie przekonać do tego, by kupić tytuł?

Cyberpunk 2077 i Sprite

Cyberpunk 2077 Sprite

To chyba największa kampania promocyjna polskiej gry, jaka do tej pory miała miejsce. Cyberpunk 2077 ma pojawić się 10 grudnia (jak nic się nie zmieni), a do tej pory o grze najgłośniej było z powodu tego, że jej premiera była ciągle opóźniana. No może to lekka przesada, ale ostatnie tygodnie nie były dla firmy łaskawe. Lepiej jednak poczekać na tytuł, który może powalić na łopatki, niż dostać produkcję niedopracowaną. Jednak kampania promocyjna rządzi się swoimi prawami i w tym przypadku widać to bardzo dokładnie.

Cyberpunk 2077 i Sprite to współpraca, która będzie widoczna na sklepowych półkach od 19 listopada. Czyli momentu, kiedy produkcja CD Projekt RED miała zadebiutować, zanim okazało się, że po raz kolejny premierę trzeba będzie przenieść. Na puszkach z napojem zobaczymy więc specjalną grafikę, która nawiązuje do tytułu, ale to nie wszystko, co jest z nim związane. Na puszkach oraz butelkach znajdować się będą także kody promocyjne, dzięki którym będzie można wygrać vouchery do sklepu CD PROJEKT RED GEAR. Całą akcję ma promować także hasło „W 2077 pragnienie to przeszłość”, które nawiązuje do sloganu kojarzonego ze Spritem.

Zobacz też: Xbox Series X to ogromny sukces Microsoftu.

Wspieranie graczy jest częścią filozofii naszej marki już od kilku lat. Dlatego ogromnie cieszy nas fakt, że możemy stworzyć dedykowany produkt dla fanów gry Cyberpunk 2077 – mówi Małgorzata Budnik, Senior Brand Manager Flavors, Coca-Cola Poland.

Widzieliśmy już smartfona od OnePlus, który został przygotowany w specjalnych barwach gry. Teraz przyszła pora na puszki oraz butelki. Ciekawe co jeszcze przed nami?

Źródło: Wprost

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Bartosz Szczygielski

Nowymi technologiami zajmuje się od kilku lat. Kiedy o nich nie pisze, to pewnie pisze kolejną książkę. Jeżeli nie pisze kolejnej książki, to pewnie ogląda seriale, a jeżeli nie ogląda seriali, to najprawdopodobniej śpi.