Vectra UOKiK
LINKI AFILIACYJNE

Masz dekoder od Vectra? Będą rekompensaty dla klientów operatora

2 minuty czytania
Komentarze

Niedawno Vectra wprowadziła do swojej oferty opcję z dekoderem TV Smart 4K BOX PVR. Okazuje się, że sprzęt w wielu przypadkach nie spełnia jednej ze swoich podstawowych funkcji, czyli nagrywania treści na dysku. W związku z tym sieć kablowa szykuje odpowiednie rekompensaty dla swoich klientów.

Vectra w opałach – trzeba organizować rekompensaty dla klientów

Vectra w opałach – trzeba organizować rekompensaty dla klientów

Operator Vectra w najbliższym czasie może być wyjątkowo zajęty wydawaniem rekompensat dla swoich abonentów. Cała historia sięga maja tego roku, kiedy to w ofercie sieci kablowej pojawił się dekoder TV Smart 4K Box PVR. Jedną z cech charakterystycznych tego urządzenia jest możliwość nagrywania programów emitowanych w tradycyjnej telewizji. Sprzęt jest wyposażony w dysk o pojemności 1 TB, więc w praktyce powinno to wystarczyć na wypełnienie go dwustoma godzinami nagranych filmów, seriali czy innych treści.

Okazuje się jednak, że część z klientów Vectry spotkała się z niedogodnościami, które w głównej mierze polegają na niezapisywaniu w teorii nagranych programów lub samoistnym usuwaniu ich z dysku po kilku dniach. Na szczęście Vectra dostrzegła problem i już teraz zapowiada rekompensaty, które trafią do abonentów dotkniętych wadliwym sprzętem.

Bardzo nam przykro z powodu niedogodności, które dotknęły niewielką grupę naszych klientów. Natychmiast po zauważeniu zgłaszanego problemu rozpoczęliśmy prace zmierzające do przywrócenia funkcji nagrywania. Sytuacja jest traktowana przez nas priorytetowo. Wszystkim osobom, które mają problem ze sprzętem, w najbliższym czasie zaproponujemy rekompensaty, o szczegółach będziemy informować klientów w indywidualnej komunikacji.

Oświadczenie sieci Vectra (via Wirtualne Media)

Zobacz też: Orange podnosi ceny. Część klientów dostanie wyższe rachunki z powodu inflacji

W tym miejscu warto wspomnieć, że nie jest to jedyny problem operatora, który w ostatnim czasie zdecydowanie nie może pochwalić się dobrą passą. Mowa tu oczywiście o niedawnym sporze z klientami, który trafił nawet pod lupę UOKiK. Cóż, teraz popularna sieć dorzuciła sobie na głowę kolejny problem.

Dziękujemy za przeczytanie tego tekstu, a skoro dotarliście aż tutaj, to może pomożecie nam z poniższą ankietą. Dzięki niej stworzymy artykuł na temat tego, jak podchodzicie do słuchania muzyki.

Źródło: Wirtualne Media

Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.

Motyw