NVIDIA prezentuje jak tytuły z PC sprawdzają się na Project Shield

Android

                   

Jedną z ciekawszych funkcji konsoli ProjectShield od NVIDII, jest to, że ma ona zapewnić obsługę gier z PC. Niedawno opublikowano pierwsze materiały pozwalające przyjrzeć się jak sprzęt radzi sobie w praktyce, a rezultat można uznać za zadowalający.

Nie przegap
Co oznacza dla programisty brak usług Google?
jedna aplikacja gms hms jak to zrobic programowanie
Na pewno wielu z Was zwróciła dziś uwagę na premierę smartfonów Huawei z serii P40. Właśnie ruszyła ich przedsprzedaż, a to oznacza, że już niedługo do pierwszych użytkowników trafią flagowe smartfony inne niż te, do których się przyzwyczailiśmy. Największa różnica polega na tym, że brak w nich usług Google. Zamiast w Google Mobile Services (GMS) będą wyposażone […]

Podstawy dotyczące urządzenia zostały już przez nas opisane, dla przypomnienia: ProjectShield ma być przenośną konsolą do gier napędzaną przez Androida, zapewniającą obsługę gier z PC poprzez streaming gier na urządzenie. W praktyce, za pomocą usługi/urządzenia będzie można stworzyć coś na kształt prywatnego OnLive, a więc większość obliczeń obciąży domowy komputer, nie zaś konsolę.

NVIDIA przygotowała pokaz mocy konsoli na przykładach NFS: Most Wanted oraz Real Boxing. Oba filmy znajdują się w rozwinięciu newsa. Rozwiązanie będzie też dostępne dla smartfonów oraz tabletów napędzanych czwartą Tegrą NVIDII.

Moim zdaniem dostęp do gier przez chmurę obliczeniową ma kilka zalet, z czego najważniejszą wydaje się pokonanie bariery wymagań sprzętowych. Rozwiązania takie jak opisywany ProjectShield, czy wspominany OnLive mają przyszłość, bo rozszerzają możliwości słabszych urządzeń mobilnych, które dzięki oszczędności energii są w stanie dotrzymać nam kroku przez cały dzień, o korzystanie z dobrodziejstw maszyn o wiele większej wydajności. Jakie jest wasze zdanie?

(więcej…)






Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x