Google przypomina, czym wygrywa z Apple, ale z małym błędem

Łukasz Pająk Newsy 2019-01-27

W ostatnich tygodniach ucichł temat Night Sight, czyli wyjątkowej funkcji Google, która zadebiutowała w 3. odsłonie serii Pixel. Oczywiście wyjątkowej przez chwilę, bo niedługo później okazało się, że coś podobnego wcześniej zrobiło Huawei, a jeszcze później każdy producent to skopiował — z gorszym lub lepszy skutkiem. Niemniej nie zrobiło tego Apple, główny konkurent Google, więc ta druga firma ponownie to wykorzystuje.

Night Sight od Google wygrywa z Apple i ich iPhonem X

Kolejna reklama, która pokazuje, że iPhone X nie potrafi robić zdjęć w nocy. To ma być przekaz tego materiału. Jednak po bliższym przyjrzeniu okazuje się, że to wcale nie iPhone X brał udział w zestawieniu, a iPhone Xs — zaznaczono to w lewym, dolnym rogu. Skąd taki ruch ze strony Google? Być może ze względu na chęć określenia całej „serii” iPhone’ów. Niemniej to nie jedyna kwestia, która jest wytykana gigantowi z Mountain View. Firmie obrywa się, że zdjęcie z Pixela 3 jest po prostu oszukane, bo w rzeczywistości tak ta scena nie wyglądała. Jednak tego typu zderzenie już znamy i znajdzie się wielu przeciwników, jak i zwolenników Night Sight. Niemniej, już udowodniono, że po prostu lubimy jaśniejsze zdjęcia.

Zobacz też: Nowy design Messengera już dostępny dla wszystkich!

Powyższy urywek najprawdopodobniej pochodzi z reklamy, którą Google szykuje na niedzielne Super Bowl. To zawsze okazja dla wielu firm, aby się wyróżnić. Czy Pixele w ten sposób staną się popularniejsze? Zapraszam do dyskusji.

 

Źródło: 9t05Google






Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x