Galaxy S9 i S9+ zostały oficjalnie zaprezentowane zaledwie trzy dni temu. W wielu sklepach, jak i u operatorów już dawno ruszyła przedsprzedaż. Tak jak w zeszłym roku, nowe flagowce Samsunga zostały objęte promocją Guard, która oferuje ciekawe benefity.

Samsung Guard S9 to pakiet usług serwisowych premium, którego posiadacze będą traktowani z najwyższym priorytetem. Na chwilę obecną w jego skład wchodzą następujące usługi:

Nie przegap
Bsafer.pl – chroń i kontroluj swoje dane osobowe, zanim będzie za późno
bsafer.pl
Ochrona danych osobowych to poniekąd problem, który jeszcze nie pojawił się w świadomości zbyt wielu osób. Głośno zrobiło się o nim dopiero w momencie, gdy Unia Europejska wprowadziła RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych). Jednak głośno było tylko dlatego, że trzeba było się dostosować i miało to wydźwięk nie tak pozytywny, jak oczekiwaliby tego sami […]
  • wymiana urządzenia door-to-door lub szybka naprawa do 2h
  • dodatkowy rok gwarancji
  • dedykowana infolinia i zdalne wsparcie ekspertów Samsunga

Darmowy pakiet Guard S9 otrzymają osoby, które zakupią Galaxy S9 lub S9+ w jednym z poniższych punktów sprzedaży.

Zobacz także: Czy warto wymienić Galaxy S7/S7 Edge na Galaxy S9/S9+?

Niestety tym razem południowokoreańska firma nie zdecydowała się zaoferować darmowej wymiany wyświetlacza w ramach opisywanej usługi. Niemniej jednak jest duża szansa, że tak jak w przypadku Galaxy S8 i S8+, wymiana wyświetlacza gratis dołączy do pakietu w późniejszym czasie. Miejmy tylko nadzieje, że regulamin zostanie zaktualizowany także z myślą o osobach, które otrzymały Guard S9 wcześniej. Regulamin promocji przeczytasz na stronie firmy Samsung.

Źródło: Samsung




Kacper Kościański

Pasjonat nowych technologii, dobrych seriali i gier.