Jasne, nowoczesne wnętrze punktu obsługi klienta Vectra, z widocznym logo firmy, stolikami i krzesłami barowymi oraz rozmytym zdjęciem przechodzącej osoby.

Vectra w końcu to zrobiła. Zakończono czteroletni, istotny dla abonentów proces

3 minuty czytania
Komentarze

Vectra nareszcie zakończyła proces migracji wszystkich klientów, którzy korzystali z usług przejętej sieci Multimedia Polska. Przypomnijmy, że to połączenie miało miejsce w lutym 2020 r. Potrzeba było aż czterech lat, aby wgryźć się w infrastrukturę operatora i przenieść wszystkich abonentów do własnych tabelek.

Vectra przejmuje klientów Multimedia Polska

Grafika reklamowa przedstawiająca usługę streamingową na różnych urządzeniach: laptop, telewizor, dekoder z pilotem i smartfon. Na ekranach wyświetlone są ikony popularnych platform streamingowych i aplikacji. Tło jest żółte z dynamicznymi liniami w sieci Vectra
Fot. Vectra / materiały prasowe

Jak donoszą Wirtualne Media, klienci Multimedia Polska dowiedzą się wkrótce o zmianie poprzez oficjalną komunikację korporacyjną. W praktyce jednak niewiele się zmieni dla korzystających z usług przedsiębiorstwa wykupionego w lutym 2020 r.

Zmiana ta nie wpływa na dotychczasowych klientów Multimedia Polska, nie są wymagane żadne działania ze strony abonentów. Mogą oni dalej korzystać z tych samych usług na ustalonych wcześniej warunkach. Wszystkie aspekty obsługi pozostaną niezmienione, nie zmieniają się także numery kont do wpłat.

Marka Multimedia nadal będzie widoczna w elementach identyfikacji wizualnej, materiałach marketingowych, na stronie internetowej (multimedia.pl) oraz biurach obsługi klienta (BOK). Jest to kolejny, naturalny krok wynikający z przyjętej strategii rozwoju, mający na celu wykorzystanie w pełni możliwości rozwoju Grupy.

Biuro Prasowe Vectra, wypowiedź dla Wirtualnych Mediów

Co się zmieni dla klientów Multimedia Polska? Na szczęście nic

Strona internetowa firmy Vectra promująca usługi internetu, telewizji i telefonu z przyciskiem zachęcającym do sprawdzenia oferty oraz grafiką dynamicznych linii i gradientowym tłem.
Strona internetowa Multimedia Polska także wskazuje na jasne powiązanie z właścicielem. Fot. Multimedia Polska / materiały prasowe

Podobnie jak numery przelewów, takie same zostają kwoty opłacanych abonamentów, posiadane pakiety, a także warunki umów. Abonenci mogą spać spokojnie, bo w ich umowach nie zajdą żadne negatywne zmiany.

W efekcie przejęcia przez Vectra S.A. części organizacji Multimedia Polska Sp. z o.o. związanej z działalnością abonencką klientów indywidualnych formalnym dostawcą usług staje się Vectra S.A. Nie zmienia się zakres świadczonych usług, ich ceny, warunki umów ani numery kont do wpłat.

Biuro Prasowe Vectra, wypowiedź dla Wirtualnych Mediów

To nieco inne podejście, niż to, które miało Play w stosunku do UPC Polska. Tam postarano się o dość szybkie wymazanie marki ze świadomości konsumentów, by skupić uwagę na usługach fioletowego operatora. Salony przeszły rebranding, aplikacje zmieniły nazwy, po turkusowych logotypach powstało wspomnienie i grafiki w wyszukiwaniu przez filtr SafeSearch w Google.

Na stronie UPC.pl po starym dostawcy pozostał tylko powitalny link na górze strony: „Masz usługi UPC? Witaj w Play!” Fot. upc.pl / zrzut strony

Jakie kolejne decyzje będą podejmowane w sprawie Multimedia Polska? Tego przekonamy się z pewnością w najbliższych miesiącach i latach.

Źródło: Wirtualne Media, Zdjęcie otwierające: Vectra / materiały prasowe

Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.

Motyw