Vectra nareszcie zakończyła proces migracji wszystkich klientów, którzy korzystali z usług przejętej sieci Multimedia Polska. Przypomnijmy, że to połączenie miało miejsce w lutym 2020 r. Potrzeba było aż czterech lat, aby wgryźć się w infrastrukturę operatora i przenieść wszystkich abonentów do własnych tabelek.
Vectra i Multimedia Polska — Spis treści
Vectra przejmuje klientów Multimedia Polska
Jak donoszą Wirtualne Media, klienci Multimedia Polska dowiedzą się wkrótce o zmianie poprzez oficjalną komunikację korporacyjną. W praktyce jednak niewiele się zmieni dla korzystających z usług przedsiębiorstwa wykupionego w lutym 2020 r.
Zmiana ta nie wpływa na dotychczasowych klientów Multimedia Polska, nie są wymagane żadne działania ze strony abonentów. Mogą oni dalej korzystać z tych samych usług na ustalonych wcześniej warunkach. Wszystkie aspekty obsługi pozostaną niezmienione, nie zmieniają się także numery kont do wpłat.
Marka Multimedia nadal będzie widoczna w elementach identyfikacji wizualnej, materiałach marketingowych, na stronie internetowej (multimedia.pl) oraz biurach obsługi klienta (BOK). Jest to kolejny, naturalny krok wynikający z przyjętej strategii rozwoju, mający na celu wykorzystanie w pełni możliwości rozwoju Grupy.
Biuro Prasowe Vectra, wypowiedź dla Wirtualnych Mediów
Co się zmieni dla klientów Multimedia Polska? Na szczęście nic
Podobnie jak numery przelewów, takie same zostają kwoty opłacanych abonamentów, posiadane pakiety, a także warunki umów. Abonenci mogą spać spokojnie, bo w ich umowach nie zajdą żadne negatywne zmiany.
W efekcie przejęcia przez Vectra S.A. części organizacji Multimedia Polska Sp. z o.o. związanej z działalnością abonencką klientów indywidualnych formalnym dostawcą usług staje się Vectra S.A. Nie zmienia się zakres świadczonych usług, ich ceny, warunki umów ani numery kont do wpłat.
Biuro Prasowe Vectra, wypowiedź dla Wirtualnych Mediów
To nieco inne podejście, niż to, które miało Play w stosunku do UPC Polska. Tam postarano się o dość szybkie wymazanie marki ze świadomości konsumentów, by skupić uwagę na usługach fioletowego operatora. Salony przeszły rebranding, aplikacje zmieniły nazwy, po turkusowych logotypach powstało wspomnienie i grafiki w wyszukiwaniu przez filtr SafeSearch w Google.
Jakie kolejne decyzje będą podejmowane w sprawie Multimedia Polska? Tego przekonamy się z pewnością w najbliższych miesiącach i latach.
Źródło: Wirtualne Media, Zdjęcie otwierające: Vectra / materiały prasowe
Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.