Wnętrze centrum handlowego z witryną sklepu Plus i Polsat Box, nad którym znajduje się oznaczenie numeru 55. Salon, w którym dowiesz się, jak wyłączyć pocztę głosową w Plus
LINKI AFILIACYJNE

Plus opinie, Plus infolinia. Wyjaśniamy, jak rozwiązać problemy z usługami operatora

4 minuty czytania
Komentarze

Przyszli oraz obecni klienci zielonego operatora wpisują w Google hasła takie jak „Plus opinie” oraz „Plus infolinia”. Pierwsza grupa chce dowiedzieć się więcej na temat telekomu, zanim skorzysta z jego usług. Druga szuka pomocy w przypadku np. awarii.

Plus opinie. Co o tym operatorze sądzą klienci?

plus opinie - Widok na logo "plus" zamocowane na ścianie zewnętrznej budynku, składające się z białych liter i kołowego, stylizowanego symbolu na szarym tle.
Fot. Robson90 / Despotiphotos

„Plus opinie” to hasło wpisywane przez osoby potencjalnie zainteresowane ofertą tego operatora. Użytkownicy ci chcą skonfrontować obietnice telekomu z tym, co mają do powiedzenia na ich temat obecni klienci.

Przeglądając opinie na temat Plusa w sieci widać, że większość recenzji to mocna krytyka operatora. Użytkownicy narzekają choćby na niestabilne połączenie internetowe, problemy przy podpisywaniu dokumentów oraz opłaty.

Beznadzieja. Samoistnie podnoszący się abonament w trakcie trwania umowy. Mimo tego, że byłam wieloletnim użytkownikiem tej sieci, dziś na maksa odradzam. Miał być abonament za 90 zł ze zniżkami za Cyfrowy Polsat i inne numery, końcowa kwota miała wynosić 60 zł miesięcznie. Myślę, że z raz przyszedł tako rachunek. Później były rachunki po 75/90 zł, w zależności od miesiąca. Była składana reklamacja, reklamację niby uznali, ale zwrotu środków nie było, abonament znowu na chwilę był niższy. Ostatnie trzy miesiące nagle abonament ponad 100 zł. Nie wiadomo skąd, żadnego maila, żadnego listu, nic.

opinia jednej z internautek

Czy naprawdę z usługami Plusa jest tak źle? Otóż niezupełnie. Po pierwsze, można znaleźć też pozytywne opinie o operatorze. Po drugie, tak to już jest, że zadowolone osoby najczęściej nie czują potrzeby pisania na ten temat komentarzy w internecie. Opinie zamieszczają najczęściej ci, którzy chcą ponarzekać. Mogą nawet mieć rację co do sytuacji, które ich spotkały, jednak tworzy to mylny obraz, że niemal wszyscy są niezadowoleni z operatora.

Plus infolinia. Jak reagować na problemy i awarie w Plusie?

Młoda kobieta, którą interesuje temat plus opinie, dzwoni na plus infolinia, rozmawia przez telefon komórkowy na zewnątrz w słoneczny dzień.
Fot. Andrea Piacquadio / Pexels

W razie problemów z abonamentem komórkowym lub innymi usługami Plusa dobrym rozwiązaniem może być skontaktowanie się z operatorem. Powinniśmy otrzymać wtedy pomoc.

Plus infolinia. Najważniejsze numery telefonów:

  • Plus infolinia – obsługa klientów w Polsce: +48 601 102 601 (24/7, płatność zgodnie z posiadaną taryfą)
  • Plus infolinia – przenoszenie numerów i przedłużanie umów: +48 601 100 601 (7 dni w tygodniu w godzinach 8:00-22:00, koszt dla klientów Plusa 20 groszy za całe połączenie, koszt dla osób z innych sieci zgodnie z posiadaną taryfą)
  • Plus infolinia – obsługa klientów za granicą: +48 601 102 601 (numer płatny, koszt zależny od kraju, z którego dzwoni użytkownik)

Alternatywne metody kontaktu z operatorem to mail na adres [email protected] oraz osobista wizyta w salonie.

Po wpisaniu w Google „Plus infolinia opinie” można dowiedzieć się, co niektórzy użytkownicy myślą o infolinii operatora. Zdania są mocno podzielone. Zacznijmy od przykładu krytycznej opinii.

Mimo zapłaconych rat I abonamentu telefon został zablokowany, w salonie plusa oprócz zrobienia reklamacji nic innego nie potrafili powiedzieć, […] Infolinia też nic nie potrafi załatwić, powiedzieli tylko tyle, że tak to jest jak się bierze telefon gdzieś indziej niż w salonie, chociaż został on zabrany bezpośrednio z salonu plusa. Żenujące czas chyba zmienić operatora.

opinia jednego z internautów

Są też jednak tacy, którzy doceniają infolinię zielonego operatora.

Gdyby nie Plus, nie mielibyśmy jak korzystać z komórki i Internetu „u nas na wsi”. Tylko oni mają tu zasięg. Jedno, czego mogę się przyczepić to dział przygotowujący faktury. Tam chyba nikt nie rozumie języka polskiego 😀 […] Osoby na Infolinii jakoś od razu chwytali, o co mi chodziło.

opinia jednego z internautów

Nie ma co więc sugerować się zdaniem innych. Najlepiej samemu skontaktować się z infolinią Plusa i ocenić, czy pomoże nam rozwiązać problem.

Zdjęcie otwierające: Szymon Baliński / Android.com.pl

Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.

Motyw