Plush

Plush chce, żeby klienci płacili więcej. Znika popularna promocja

2 minuty czytania
Komentarze

Użytkownicy sieci Plush, pre-paidowej odnogi Plusa, z pewnością bombardują dziś infolinię operatora swoimi telefonami. Dzieje się tak, ponieważ dostali niepokojącego SMS-a o zbliżającym się końcu uwielbianej przez nich promocji. Nic nie może wiecznie trwać, ale czy ta decyzja była rzeczywiście konieczna?

Plush zamyka promocję „Rok ważności konta”

Każdy, kto korzysta z oferty Plush na kartę, powinien był dziś otrzymać taką wiadomość:

Uprzejmie informujemy, że promocje: Rok Ważności Konta w Plushu oraz Rok Ważności Konta za 0 zł zostaną zamknięte z dniem 05.01.2023. Wydłużona ważność konta, jaką otrzymali Państwo w ramach promocji dalej będzie obowiązywała

oficjalny komunikat operatora sieci Plush

Sama wiadomość nie jest wielkim zaskoczeniem. Podobnie stało się z ofertą Rok Ważności Konta dla użytkowników sieci Plus, w połowie 2021 roku. Decydując się na taki ruch, operator chce wycisnąć więcej pieniędzy z kart, które i tak musi utrzymywać, a te przynoszą marginalny dochód.

Co można zrobić z brakiem promocji?

Promocja Rok Ważności Konta kończy się 5 stycznia 2023 roku, więc warto dzień wcześniej wyłączyć i włączyć usługę. W ten sposób nasze konto będzie ważne do początku stycznia 2024 roku i dopiero rok później będziemy musieli się zmartwić nieaktywną promocją. Kto wie, może do tego czasu Plush zaproponuje jakieś alternatywne rozwiązanie?

Maskotka sieci Plush
Maskotka sieci Plush (źródło: Polkomtel)

Jak prawidłowo wyłączyć i włączyć tę usługę? Podpowiadamy, krok po kroku:

  1. W panelu wybierania numeru wpisujemy *136*00*10# i wciskamy zadzwoń.
  2. Gdy już usługa będzie wyłączona, znów wchodzimy w panel wybierania numeru i wpisujemy *136*11*10#, po czym ponownie dzwonimy.
  3. W ciągu 30 dni od aktywacji promocji, należy doładować konto kwotą 5 złotych. Inaczej nie otrzymamy obiecanego roku ważności konta.

Alternatywnie, zlecenie wyłączenia i włączenia usługi można zgłosić przez Dział Obsługi Klienta (tel. 6011026015). Pamiętajcie jednak, że pracownicy infolinii mogą mieć duże natężenie połączeń (a co za tym idzie, nerwów), dlatego warto najpierw spróbować podziałać samodzielnie.

źródło: Plus

Motyw