Pekao udostępniło nową aplikację mobilną. Skorzysta tylko określona grupa klientów

1 minuta czytania
Komentarze

Bank Pekao uzupełnił wachlarz oferowanych aplikacji mobilnych o rozwiązanie kierowane do klientów biznesowych. Apka PeoBIZ zadebiutowała w Sklepie Play i App Store, więc skorzystają z niej użytkownicy iPhonów i smartfonów z Androidem.

PeoBIZ-aplikacja Pekao kierowana do klientów firmowych

Aplikacja mobilna PeoBIZ stworzona została dla klientów firmowych posiadających dostęp do PekaoBiznes24. Daje ona szybki dostęp do salda i przydatnych funkcji. Nowość przybliża klienta biznesowego do ergonomii i użyteczności aplikacji bankowych, do tej pory zarezerwowanych dla klientów fizycznych.

W apce wykonać można przelew na dowolny rachunek bankowy oraz doładowanie telefonu. Nowe oprogramowanie daje dostęp także do przelewów na telefon BLIK. Token PeoBIZ umożliwia autoryzację zleceń zainicjowanych w systemie PekaoBiznes24 za pomocą aplikacji w telefonie. Ponadto bank przyspiesza, ale też zabezpiecza logowanie, wykorzystując w tym celu technologie takie jak Touch ID i Face ID.

Express Elixir jest funkcją, dzięki której użytkownik zrobi przelewy z podzieloną płatnością, czy otrzyma stały dostęp do informacji dotyczących kart płatniczych. Więcej informacji znaleźć można na stronie banku.

Aplikacja do pobrania dostępna jest od niedawna, ale osoby, które się na nią już zdecydowały, nie dzielą się zbyt pozytywnymi opiniami. Średnia 2.0 w App Store i 1.5 w Sklepie Play nie napawają optymizmem, ale jest to świeża aplikacja, która prawdopodobnie zostanie w niedalekiej przyszłości załatana. Aplikacja dla osób fizycznych ma prawie maksymalną notę 4.6 na 5 w App Store. PeoBIZ pobrać można w Sklepie Play i App Store.

Koniecznie sprawdź także: Nie masz konta w banku – węgla nie kupisz. PGG zmienia zasady

Motyw