Dell dostosowuje się dla biznesu od dziesięcioleci, a w Polsce robią to już od 30 lat

2 minuty czytania
Komentarze

Czasem trudno uwierzyć w to, jak czas szybko płynie, ale w tym roku mija 30 lat od momentu, aż w Polsce swoje biuro otworzył Dell (obecnie już Dell Technologies). Kilkanaście lat później, bo w 2007 roku w Łodzi powstała fabryka firmy, a ta konsekwentnie od 30 lat robi wszystko, by dostosowywać swoje usługi do tego, jak zmienia się świat biznesu. Na czym to polega?

Dell Technologies – 30 lat w Polsce

Historia firmy Dell zaczęła się jeszcze w latach 80. ubiegłego wieku, ale firma swój prawdziwy rozkwit zaczęła przeżywać w latach 90. Dell trafił na listę 500 największych firm na świecie zaledwie kilka lat po tym, jak oficjalnie wystartował. Firma była jednym z największych dostarczycieli komputerów osobistych na rynku w Stanach Zjednoczonych, ale i w Polsce można było zobaczyć wiele sprzętów z logo marki. Oczywiście świat przez te wszystkie lata bardzo się zmienił, więc i firma musiała dostosować się do tego, czego mogą wymagać klienci. Jedną z takich zmian było wprowadzenie do swojej oferty nie tylko sprzętów, ale także usług dla firm. Jednocześnie Dell Technologies ciągle dostosowywało swoje usługi do tego, jak zmieniał się świat, a dzięki ich działaniom mogą pochwalić się tym, że w pełni pokrywają cykl życia urządzenia. To przyczynia się do oszczędności dla firm na poziomie nawet 25%. Tak wygląda ten proces:

  • Dialog techniczny
    • Typy i potrzeby użytkowników
    • Potrzeby biznesu
    • Potrzeby działu IT
  • Wdrożenie
    • Zero touch deployment
    • Usługi konfiguracyjne
  • Zarządzanie, bezpieczeństwo i niezawodność
    • Zarządzanie wszystkimi urządzeniami (UEM)
    • Zarządzanie BIOS
    • Aktualizacje
    • Geofencing
    • Self-service
    • Ochrona antywirusowa
    • Monitorowanie
    • Szyfrowanie danych
    • Predyktywne wykrywanie usterek
  • Asset recovery
    • Odkupienie sprzętu
    • Recycling
    • Kasowanie danych
  • PC as a Service
    • HW & SW
    • Usługi

Dell Technologies oferuje oczywiście znacznie więcej, a wśród swoich usług ma  także np. rozwiązania APEX, wspierane przez skalowalne procesory Intel Xeon, co może ograniczyć czas nieplanowanych przestojów we wdrażanych projektach czy po prostu skrócić ten proces o nawet kilkadziesiąt procent. Można także skorzystać z analizy i monitorowania wykorzystując pamięci masowe Dell PowerStore, które również oparte są na technologii Intela. I to oczywiście tylko ułamek tego, co obecnie oferuje firma. Widać więc, że Dell Technologies robi wszystko, by dać swoim klientom to, czego mogą oczekiwać w świecie, który ciągle się zmienia.

Źródło: Dell informacja prasowa

Motyw