AppleCare+

Sprawdź skrzynkę mailową, bo Apple może chcieć zwrócić Ci pieniądze

2 minuty czytania
Komentarze

Apple wypłaca odszkodowanie dla konsumentów w związku ze zbiorowym pozwem z 2016 roku. O pieniądze mogą ubiegać się wszyscy kwalifikowani użytkownicy, którzy wykupili AppleCare.

Firma wypłaca odszkodowanie za AppleCare

Odszkodowanie applecare

Firma prawnicza, Hagans Berman, która zajmuje się sprawą sądową Apple, rozsyła do poszkodowanych wiadomości e-mail z informacją o otrzymaniu płatności. Apple rozlicza się ze zbiorowego pozwu i wypłaci łącznie 95 mln dolarów odszkodowania. Chodzi o sprawę, w której klienci pozwali firmę, bo ta w ramach usługi AppleCare oferowała im stare i niewydajne urządzenia jako zamienniki. Choć opis usługi sugerował zapewnienie nowego lub o równoważnej wydajności sprzętu, firma wprowadzała w błąd użytkownika i udostępniała odnowione, niespełniające wymogów urządzenia. Pierwszy pozew zbiorowy został złożony w 2016 roku.

Zobacz też: Jak przygotować komputer na powrót do szkoły w 5 krokach?

O odszkodowanie może starać się każdy klient, który zakupił AppleCare lub AppleCare+ do swojego iPhone i iPada po 2012 roku i który otrzymał odnowione urządzenie jako zamiennik. Wszyscy zakwalifikowani mogą ubiegać się o płatność do 28 listopada bieżącego roku. Według treści rozsyłanych mailów użytkownik może spodziewać się rekompensaty w wysokości 14,45 dolara.

Kilkanaście dolarów w ramach rekompensaty

Nowy iPad

Zgodnie z naszymi danymi, jesteś uprawniony do otrzymania wypłaty w wysokości 14,45 USD w ramach ugody w sprawie zatytułowanej Maldonado, et al. v. Apple Inc, et al., Case No. 3:16-CV-04067-WHO.

Jako administrator ugody w tej sprawie wysyłamy Państwu tę wiadomość e-mail, aby poinformować, że do 30 sierpnia 2022 r. otrzymają Państwo wiadomość e-mail z powiadomieniem o płatności, zawierającą łącze umożliwiające odebranie płatności drogą elektroniczną. Po otrzymaniu tej wiadomości e-mail będą Państwo mieli czas do 28 listopada 2022 roku, aby odebrać swoją płatność.

Treść maila przesłanego do AppleInsider

AppleCare to opcjonalna i płatna usługa, która zapewnia fachową pomoc oraz dodatkowe wsparcie techniczne dla wybranych sprzętów Apple. Co więcej, użytkownik może liczyć na naprawę sprzętu, w tym wymianę zużytej baterii (lub określonego podzespołu w przypadku Maca), a także pomoc w kwestii oprogramowania.

Źródło: Apple Insider

Motyw