Pierwszy plan zdalnego sterowania telewizorem kierowanego w stronę ekranu telewizora wyświetlającego kolorowe ikony aplikacji.
LINKI AFILIACYJNE

Duży serwis streamingowy wprowadza do Polski plan z reklamami. Oto ile kosztuje

3 minuty czytania
Komentarze

Serwis streamingowy SkyShowtime wprowadza do Polski plan z reklamami. To duże wydarzenie na naszym rynku, ponieważ to tak naprawdę pierwsza, zagraniczna platforma, która zdecydowała się na takich ruch. Nowe ceny mogą być czymś, co przyciągnie kolejnych widzów do serwisu, choć nie każdemu może się spodobać liczba wyświetlanych tam reklam. Oto ile przyjdzie nam zapłacić za nowy pakiet.

Serwis streamingowy SkyShowtime z reklamami

Serwis streamingowy SkyShowtime z różnymi urządzeniami pokazującymi interfejs serwisu oraz plakaty filmów i seriali w tle.
Fot. SkyShowtime / materiały prasowe / montaż własny

Zapytaliśmy ostatnio przedstawicieli platformy w Polsce, jak będzie wyglądał nowy plan z reklamami, który nazwano Standard z reklamami. Ten, obowiązujący od 23 kwietnia 2024 roku, przynosi bowiem dość dużą nowość na streamingowym rynku w Polsce. Do tej pory ani Netflix, ani Disney+ nie zdecydowały się bowiem na wprowadzenie reklam do polskich wersji serwisu, choć te znajdziemy już w innych krajach.

Na Amazon Prime Video mamy wprawdzie reklamy, ale to głównie zwiastuny produkcji własnych platformy, które wyświetlane są przed filmami. W przypadku opisywanego tutaj serwisu takie materiały także będą publikowane, ale do tego dojdą też reklamy od firm trzecich. Reklamy mają trwać około 4 minut na każdą godzinę oglądanego materiału.

Częstotliwość i czas trwania reklam będą się zależeć od kilku czynników, ale podczas jednej godziny odtwarzania treści, użytkownicy zobaczą średnio około 4 minut reklam. Podczas oglądania filmów i seriali będą odtwarzane reklamy typu mid-roll i pre-roll, nie będą się jednak pojawiały w czasie przeglądania biblioteki serwisu ani podczas odtwarzania treści dla dzieci.

Agnieszka Pelc–Sławińska, Regional PR & Communicattions Manager, CEE w SkyShowtime

Cena Standard z reklamami na SkyShowtime

Smartfon wyświetlający stronę aplikacji SkyShowtime w sklepie z aplikacjami, z oceną 4.3 gwiazdki i informacją o ponad 1 milionie pobrań.
Fot. vicvaza / Depositphotos

Nowy pakiet dostępny na platformie jest tańszy, od tego, który do tej pory stanowił podstawowy plan subskrypcji. Za miesięczny dostęp zapłacimy bowiem 19,99 zł. Dotychczasowy plan zmienia swoją nazwę na Standard Plus, ale jego cena pozostaje bez zmian (24,99 zł miesięcznie). Będąc więc już użytkownikiem serwisu, który opłaca subskrypcję, nie musimy nic robić, jeżeli odpowiada nam jej funkcjonalność.

  • Standard Plus (dostęp na miesiąc) – cena 24,99 złotych
  • Standard z reklamami (dostęp na miesiąc) – cena 19,99 złotych
  • Standard Plus (dostęp na rok) – cena 198,99 złotych
  • Standard z reklamami (dostęp na rok) – cena 159,99 złotych

Warto także zapoznać się z naszymi tekstami o tym, ile kont na SkyShowtime możemy mieć jednocześnie oraz jak zrezygnować z subskrypcji.

Co obejrzeć na platformie?

Mężczyzna w brązowym garniturze i kapeluszu stoi na tle skomplikowanej konstrukcji przypominającej klatkę z fragmentami iskrzących się przewodów, otoczonej przez czerwonawo-pomarańczową poświatę i unoszące się iskry.
Fot. Universal Pictures / materiały prasowe

Fanom dobrych filmów czy seriali nie trzeba specjalnie przedstawiać platformy SkyShowtime. To tam w końcu można obejrzeć serial Yellowstone czy film Oppenheimer, ale i serię filmów Szybcy i wściekli. Dodatkowo to właśnie ten serwis streamingowy ma w swojej ofercie wszystkie części serii Mission Impossible, ale filmy z serii Park Jurajski czy seriale takie jak Halo, Doktor House, Dexter, Star Trek Discovery oraz Dżentelmen w Moskwie.

Źródło: opracowanie własne. Zdjęcie otwierające: RasulovS / Depositphotos

Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.

Motyw