Po wyraźnym okresie zachwytu nowym projektem Krzysztofa Stanowskiego przyszedł czas na ustabilizowanie widowni. To oznacza, że Kanał Zero stracił część odbiorców, a co za tym idzie – pieniędzy generowanych z wyświetlonych na platformie YouTube reklam.
Spis treści
To musiało się wydarzyć – Kanał Zero odnotowuje spadek zarobków z AdSense
Przypomnijmy, że Kanał Zero wystartował dokładnie 1 lutego 2024 roku. W ciągu swojego pierwszego miesiąca działalności na platformie YouTube nowy projekt Krzysztofa Stanowskiego zarobił 780 tysięcy złotych z tytułu reklam wyświetlanych na platformie od Google. Oczywiście taki wynik w dużej mierze napędzili widzowie, którzy sprawdzali Kanał Zero ze względu na jego świeżość w przestrzeni medialnej.
W drugim miesiącu działalności projekt Stanowskiego wyraźnie ustabilizował widownię, co równało się między innymi ze spadkiem liczby odbiorców. To naturalnie przełożyło się na liczbę wyświetleń oraz pieniądze zarobione z AdSense. Zgodnie z deklaracją dziennikarza – w marcu Kanał Zero zarobił z tego tytułu 630 tysięcy złotych, czyli o niespełna 20% mniej niż w marcu.
Zobacz też: Road House rozbija bank. Takiej premiery w Amazon Prime jeszcze nie było
Taki spadek nie powinien dziwić raczej nikogo. W końcu praktycznie zawsze głośne projekty w pierwszych tygodniach funkcjonowania odnotowują znacznie wyższe wyniki ze względu na zainteresowanie szerokiej publiki. Z czasem widownia się stabilizuje, a w przypadku Kanału Zero i tak jest ona najzwyczajniej w świecie… ogromna! Przypomnijmy, że pod koniec marca projekt Krzysztofa Stanowskiego przekroczył barierę miliona subskrypcji na platformie YouTube.
Krzysztof Stanowski szybko nie upadnie
Wiadomości o spadku wyświetleń Kanału Zero oraz mniejszych kwotach inkasowanych z YouTube z pewnością są wodą na młyn wszystkich przeciwników Krzysztofa Stanowskiego. Niemniej w tym przypadku spadek zarobków z AdSense o 20% i tak oznacza, że projekt zarabia 630 tysięcy złotych miesięcznie, czyli kwotę, o której duża część youtuberów może jedynie pomarzyć. Dodatkowo Kanał Zero wspierają zewnętrzni partnerzy tacy jak RocketJobs, Just Join IT, KFC, x-kom, SFD, TP Vision czy XTB.
W oczekiwaniu na kolejne ruchy Kanału Zero oraz Krzysztofa Stanowskiego pozwólcie, że odeślę was do naszego zestawienia z najlepszymi darmowymi grami na Steam. Tam z pewnością znajdziecie kilka tytułów, które potrafią wciągnąć na długie godziny. Z kolei osoby, które preferują sprawdzone produkcje, już teraz zachęcam do zapoznania się z poradnikiem dotyczącym kodów do Fortnite.
Źródło: Wirtualne Media. Zdjęcie otwierające: Kanał Zero / YouTube, zrzut ekranu
Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.