Telewizor w salonie z logo Viaplay na ekranie

Koniec Viaplay w Polsce. Zapytaliśmy u źródła o powody – oto, co nam odpisano

1 minuta czytania
Komentarze

Wiadomość o tym, że Viaplay wycofuje się z Polski, wywołała spore zamieszanie w sieci. Udało nam się uzyskać odpowiedź biura prasowego platformy streamingowej, która rzuca odrobinę światła na to, co właściwie się wydarzyło. Wprawdzie nie poznaliśmy zbyt dużo nowych szczegółów, ale to powinno niebawem się zmienić.

Odpowiedź Viaplay odnośnie wycofania się z Polski

Fot Prezentacja Viaplay Group

Jeszcze zbyt wcześnie na to, by wyrokować, kiedy Viaplay faktycznie wycofa się z Polski i na jakich zasadach. Otwartą kwestią jest też to, co stanie się z wykupionymi prawami do transmisji sportowych oraz dość bogatym katalogiem filmów oraz seriali. I choć użytkownicy dość często zgłaszali problemy z Viaplay, to mimo wszystko wiadomość o wycofywaniu się z Polski nie jest niczym miłym. Zapytaliśmy bezpośrednio biuro prasowe Viaplay, co mogą nam powiedzieć na temat wiadomości o wycofaniu się z Polski. Oto, co nam odpowiedziano.

Jako Viaplay Group ogłosiliśmy dziś nową strategię biznesową i zapowiedzieliśmy wprowadzenie nowego planu strategicznego, w ramach którego planujemy skoncentrować się na rynkach skandynawskich, Holandii oraz działalności Viaplay Select. Zainicjowaliśmy również strategiczny audyt pozostałych rynków międzynarodowych, w tym Polski, gdzie będziemy dążyć do wypracowania optymalnych rozwiązań, obejmujących również obszar współpracy partnerskiej. Do tego czasu będziemy kontynuować naszą działalność, a nasi klienci będą mogli korzystać z pełnej oferty platformy Viaplay. O wszelkich zmianach i aktualizacjach będziemy informować na bieżąco.

Biuro prasowe Viaplay

Teraz możemy tylko czekać na dalszy rozwój sytuacji oraz obserwować poczynania Viaplay na naszym rynku. Platforma dalej działa i tak zapewne pozostanie przez najbliższe kilka tygodni.

Źródło: Viaplay

Motyw