LINKI AFILIACYJNE

Filmy, seriale i programy na vod.pl za darmo! TVN przejmuje serwis

2 minuty czytania
Komentarze

Grupa TVN Warner Bros. Discovery wzmocniła się o nowy serwis streamingowy. Do grona usług oferowanych przez polski oddział amerykańskiego przedsiębiorstwa trafia dobrze znana platforma vod.pl. Co oznacza taka zmiana?

vod.pl od dziś w rękach TVN Warner Bros. Discovery

vod.pl od dziś w rękach TVN Warner Bros. Discovery

Jak donosi portal Wirtualne Media grupa TVN Warner Bros. Discovery przejęła serwis streamingowy vod.pl od Ringier Axel Springer Polska. W ramach nowego otwarcia omawiana właśnie platforma zmieni sposób funkcjonowania, a wszelkie zmiany wejdą w życie od dzisiaj, czyli 14 lutego 2023 roku.

Przede wszystkim vod.pl stanie się darmowym uzupełnieniem płatnych serwisów streamingowych należących do TVN Warner Bros. Discovery, czyli na przykład popularnego Playera. Oznacza to, że już teraz do biblioteki filmów i seriali vod.pl trafiają takie tytuły jak Kobieta na krańcu świata, Na Wspólnej, Warsaw Shore, 19+ czy Down the road. Łącznie ma być to ponad 16 tysięcy odcinków seriali i filmów produkowanych przez TVN, Paramount Global, Red Bull TV oraz Grupę Kino Polska/SPI International.

Zobacz też: Co oglądać na Netflix, czyli zestawienie nowości, które warto obejrzeć

Wszystkie te treści obejrzymy całkowicie za darmo i bez konieczności zakładania konta, jednak cały serwis będzie wypełniony różnego rodzaju reklamami wyświetlanymi przed, w trakcie oraz po seansie wybranego filmu, programu czy serialu. Co więcej, aby uczcić odświeżenie serwisu vod.pl, do oferty platformy trafiły serie Most nad Sundem i Upadek.

Naturalnie w kolejnych miesiącach oferta będzie się poszerzać o nowe tytuły.

Serwis VOD.pl daje możliwość dotarcia do jeszcze szerszej grupy użytkowników oraz idealnie uzupełnia ofertę reklamową premium reprezentowaną przez Playera. Dzięki tej platformie grupa Warner Bros. Discovery posiada najszerszą ofertę dla reklamodawców w Polsce. Marketerzy po raz pierwszy zyskują możliwość dotarcia do wszystkich użytkowników zainteresowanych treściami wideo i prowadzenia swoich kampanii znacznie szerzej i skuteczniej niż dotychczas

Dorota Żurkowska, group senior vice president revenue w Warner Bros. Discovery

Możliwość oglądania tylu treści za darmo sprawia, że wiele osób w tym momencie może pomyśleć o zakupie subskrypcje jednego z większych serwisów streamingowych. Tutaj jednym z najlepszych wyborów będzie na pewno Netflix, do którego kody podarunkowe nabędziecie pod poniższymi linkami.

Źródło: Wirtualne Media

Motyw