Netflix od dłuższego czasu skrupulatnie wprowadza plan subskrypcji zawierający reklamy na kolejne rynki. Okazuje się, że już wkrótce nowość trafi także do Polski. Zgodnie z najnowszymi doniesieniami być może wydarzy się to jeszcze w roku 2023.
Netflix z reklamami w Polsce już wkrótce?
Netflix to jeden z tych serwisów streamingowych, który regularnie staje w ogniu krytyki z każdej strony, a pomimo tego wciąż cieszy się ogromną liczbą subskrybentów. Ostatnio najwięcej dyskusji dotyczących amerykańskiej platformy wywołała decyzja dotycząca wprowadzenia nowego planu subskrypcji, który charakteryzuje się niższą ceną, okrojoną biblioteką filmów i seriali oraz reklamami wyświetlanymi przed, w trakcie oraz po seansach. Taka wersja abonamentu działa na wybranych rynkach (amerykańskim, brazylijskim, francuskim, włoskim, niemieckim, brytyjskim, australijskim, koreańskim i japońskim) i… zgarnia bardzo nieprzychylne recenzje.
Widzowie, którzy zdecydowali się wykupić tańszy pakiet, narzekają przede wszystkim na bibliotekę filmów i seriali, która została odchudzona o kilka istotnych pozycji. Ponadto wersja z reklamami nie pozwala na korzystanie z zasobów serwisu offline. Okazuje się, że pomimo dosyć słabego odzewu Netflix kontynuuje swój projekt, a kontrowersyjny pakiet wkrótce trafi także do Polski. Według ustaleń portalu Wirtualnemedia.pl wydarzy się to najwcześniej pod koniec 2023 roku.
Zobacz też: Co oglądać na Netfliksie, czyli zestawienie nowości, które warto obejrzeć
Cóż, jeśli faktycznie wersja subskrypcji z reklamami trafiłaby na polski rynek jeszcze w tym roku, na pewno moglibyśmy mówić o bardzo ciekawych ruchach firmy w skali ostatnich miesięcy. Przypomnijmy, że platforma wciąż walczy ze współdzieleniem kont, co zaowocowało głośną aktualizacją dotyczącą korzystania z zasobów serwisu. Ponadto Netflix dokonał zmian w strukturach zarządu, a niedawno dotychczasowy prezes odszedł ze swojego stanowiska.
Bardzo możliwe, że jeszcze w styczniu Netflix zagwarantował sobie miano serwisu streamingowego, który wywoła najwięcej kontrowersji w całym roku 2023. Niemniej, z drugiej strony ciężko zarzucić mu ubogą bibliotekę filmów i serialu. Przecież to właśnie w ramach abonamentu tej platformy obejrzymy takie hity ostatnich miesięcy jak Wednesday czy Glass Onion. W związku z tym poniżej znajdziecie link do sklepu z kodami podarunkowymi do Netfliksa, które możecie podarować komuś w formie prezentu lub skorzystać z nich na własną rękę.
Źródło: Wirtualnemedia.pl