Spotify Wrapped 2022 uprzedzone przez Apple Replay. Muzyczne podsumowanie roku już dostępne

2 minuty czytania
Komentarze

Apple Replay 2022 jest już dostępne dla użytkowników korzystających ze streamingu giganta. Wprawdzie nie jest to tak popularne, jak Spotify Wrapped, ale tym razem to Apple postanowiło wystartować jako pierwsze. Jeżeli więc ktoś korzysta z Apple Music, może już zobaczyć swoje muzyczne podsumowanie roku. Jak to zrobić?

Apple Replay 2022 już dostępne. Jak obejrzeć podsumowanie?

Apple Music Replay 2022

Tegoroczne podsumowanie najchętniej słuchanych przez użytkowników Apple Music utworów jest już dostępne. Można je oczywiście zobaczyć w swojej aplikacji na smartfonach iPhone czy tabletach iPad, ale także poprzez stronę internetową Apple Music Replay, gdzie to Replay dostarcza więcej animacji. Oczywiście, żeby otrzymać dostęp do Apple Replay 2022 należy być zalogowanym, ale warto to dodać dla pewności. Wiele osób czekało na możliwość sprawdzenia swojego podsumowania roku pod względem muzyki, a Apple przygotowało też trochę nowości.

Przede wszystkim w tym roku można sprawdzić, czy dostaliśmy się do pierwszej setki słuchaczy, którzy najczęściej odtwarzali danego artystę. Tyczy się to zresztą nie tylko muzyków, ale i gatunków muzycznych jako takich. Do tego użytkownicy Apple Music dostaną coś na kształt spersonalizowanej rolki, którą będą mogli dzielić się w mediach społecznościowych. To oczywiście rzecz, którą wiele osób będzie chętnie robiło. Co roku tak się dzieje, choć oczywiście to Spotify Wrapped 2022 jest pod tym względem popularniejsze. Nie zmienia to jednak tego, że Apple Music także zbiera dzięki temu ogromne zasięgi, co może pomóc w przyciągnięciu większej liczby nowych użytkowników.

Zobacz też: Jak mieć Spotify Premium za darmo? Sprawdź możliwe sposoby.

Ile czasu mamy na to, by obejrzeć i ewentualnie udostępnić nasze Apple Replay 2022? Podsumowanie muzyczne dostępne będzie do 31 grudnia tego roku, ponieważ od 1 stycznia 2023 Apple będzie zbierało już informacje do kolejnej edycji. Został więc jeszcze miesiąc na zapoznanie się z naszym podsumowaniem. Kolejne, czyli wspomniane już Spotify Wrapped, także niedługo powinno wystartować. Zresztą platforma mocno o tym fakcie przypomina, a do kampanii promującej zatrudniła nawet piłkarzy. W tym Roberta Lewandowskiego, więc widać, że Wrapped to coś więcej, niż tylko zwykłe podsumowanie roku.

Źródło: Apple

Motyw