Spotify Wrapped 2022 coraz bliżej i nawet Robert Lewandowski nie może się go doczekać

2 minuty czytania
Komentarze

Spotify Wrapped 2022 już niebawem zagości w aplikacji streamingowej, a Spotify nie ustaje w podgrzewaniu atmosfery przed tym wydarzeniem. I tak, słowo wydarzenie jest tutaj odpowiednie, ponieważ co roku wokół Wrapped dzieje się naprawdę sporo. Także i  w tym roku zapowiada się, że muzyczne podsumowanie tego, co słuchamy na Spotify będzie wyczekiwane przez wielu użytkowników. I jednym z nich jest sam Robert Lewandowski.

Spotify Wrapped 2022 coraz bliżej uruchomienia

Wiemy, że grudzień to zawsze miesiąc wszelkiego rodzaju podsumowań i Spotify się tutaj nie wyróżnia. Jednak ich podsumowanie to coś, co nie tylko przekazuje użytkownikom informacje zwrotną na temat tego, czego słuchali, ale robi to też w wyjątkowo atrakcyjny sposób. Nie dziwne więc, że wiele osób czeka na Spotify Wrapped 2022 z utęsknieniem. To zawsze miło zobaczyć, czego i jak długo słuchaliśmy lub też, co takiego odkryliśmy w tym roku. Spotify zaczęło już podgrzewać atmosferę wokół Wrapped i możemy spodziewać się go z początkiem grudnia, czyli już niebawem.

Każdy, kto ma zarejestrowane konto na Spotify będzie miał dostęp do swojego spersonalizowanego podsumowania bezpośrednio z poziomu aplikacji. W to wchodzą oczywiście specjalne grafiki, które można będzie udostępniać chociażby na Stories na Instagramie. Teraz także polski oddział Spotify przyłączył się do akcji i przypominania o Wrapped 2022, a zrobił to w ciekawym stylu. Otóż zapytał o odczucia wobec nadchodzącego podsumowania dwóch znakomitych piłkarzy – Roberta Lewandowskiego oraz Frenkie de Jonga. To, co sądzą na temat Spotify Wrapped 2022 możecie zobaczyć na załączonym wpisie z Twittera.

Warto także przypomnieć, że Spotify wystartowało teraz z ciekawą promocją, gdzie można uzyskać dostęp do Spotify Premium za darmo na 3 miesiące. Wprawdzie to przeznaczone jest dla nowych użytkowników, ale dla tych powracających platforma także coś przygotowała. Można mieć teraz 3 miesiące w cenie jednego, więc to zdecydowanie coś, co warto rozważyć. Teraz pozostaje nam tylko czekać na uruchomienie Spotify Wrapped 2022 i zobaczenie, czego tak naprawdę słuchaliśmy w poprzednich miesiącach.

Źródło: Spotify

Motyw