google-sklep-play-zmiany-gry

 

Największą zmianą w historii sklepu Play jest najprawdopodobniej sam fakt jego pojawienia w miejscu Android Market. Oczywiście zmiany w designie cały czas były wprowadzane, ale nigdy drastycznie (tak, tak, Material Design). Teraz nie będzie inaczej, aczkolwiek fani gier na urządzeniach mobilnych powinni się ucieszyć.

 

Jeśli nie znamy konkretnego tytułu aplikacji to zapewne szukając programu do danego zadania patrzycie na ocenę. Na Androidzie i większości marketów systemów operacyjnych jest to prosty system i sprowadza się do wystawienia opinii z danego zakresu z ewentualnym komentarzem. Teraz w sklepie Play przeglądając gry już niektórzy mogą zauważyć zmiany w postaci nowych liczb oceniających kolejno: kontrolę, gameplay oraz właśnie grafikę, o której mówi się, że to nie ona mówi o jakości gier. Oczywiście na mobilnym rynku wygląda to trochę inaczej, aczkolwiek nowe oceny pozwolą właśnie zobaczyć za co użytkownicy odjęli punkty danemu tytułowi.

 

 

Tym samym niedługo wszyscy powinni ujrzeć 5-etapową ocenę gier, na którą oczywiście składają się dwa znane nam zagadnienia oraz powyższe trzy nowe.

 

To już drugie podejście Google do zmian w opiniowaniu aplikacji ze sklepu Play. Wcześniej Amerykanie chcieli uprościć ten proces, ale najwidoczniej projekt zmian utknął na jednym z etapów wdrażania lub po prostu został odrzucony.

 

 

źródło: Android Police

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Łukasz Pająk

Wieczny student informatyki, ale już magister inżynier, niedoszły żołnierz, pasjonat mobilnych technologii, motoryzacji i broni, jeden z nielicznych fanów polskiej koszykówki.