ZTE_Axon_phone_webready-800x420

 

ZTE nie jest już firmą, którą kojarzą jedynie obywatele Państwa Środka. Chińczycy w ostatnich latach zadomowili się daleko poza granicami własnego kraju, a przykładem tego są Stany Zjednoczone, gdzie logo ZTE spotkać można przy okazji największych imprez sportowych w kraju.

 

Kolejne flagowe modele są coraz bardziej rozpoznawalne, więc dalszy rozwój jest po prostu naturalnym następstwem. Przy okazji niedawnej premiery ZTE Axon 7, dowiedzleiśmy się nieco więcej na temat planów na przyszłość ZTE. Według słów CEO ZTEAdama Zenga, marka chce otworzyć na całym świecie kolejne 23 punkty sprzedaży. Co ciekawe, Chińczycy nie zamierzają skupić się na jednym rynku. Nowe sklepy mają pojawić się w Ameryce Południowej, Azji i Europie.

 

ZTE sprzedało 53 miliony smartfonów w roku 2015, a cel na ten rok to 70 milionów urządzeń. Plany ambitne, ale przy coraz lepszej promocji i większym zasięgu – jak najbardziej możliwe do zrealizowania.

 

Źródło: androidauthority

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Paweł Bilski

Kinoman, podróżnik, koszykarz amator, ale przede wszystkim fan mobilnych technologii.