Co łączy Samsunga, $ 25 milionów i Rihannę?

1 minuta czytania
Komentarze
Rihanna

 
W ostatnim czasie w wielu klipach amerykańskich gwiazd muzyki rozrywkowej pojawia się tzw. product placement, czyli dyskretna (a raczej nachalna) reklama produktu. Często możemy zobaczyć smartfony jakie promują gwiazdy. Przykładowo Britney Spears reklamowała ostatnio Samsung Galaxy S6 („Pretty Girls”). Kilka dni temu natomiast, premierę miało wideo do piosenki „Focus” w wykonaniu Ariany Grande (kojarzycie?). Wokalistka na początku filmu promuje Samsunga Galaxy Note 5 używając rysika. Potem natomiast robi sobie selfie tym modelem. Tak banalne promocje są na porządku dziennym wśród gwiazdeczek tego typu i mają na celu zachęcenie fanów do kupna smartfonów (a wierzcie, że ta celebrytka ma ich bardzo wielu, szczególnie wśród młodzieży).
 
Według najnowszych plotek Koreańczycy zamierzają kontynuować ten trend, ale w nieco innym wydaniu. Informatorzy wskazują na to, iż spółka zamierza zainwestować $ 25 milionów w nadchodzący album Rihanny i trasę koncertową! Negocjacje trwały podobno aż 7 miesięcy. Album artystki, który będzie się prawdopodobnie nazywał „Anti” zostanie prawdopodobnie wydany za kilka tygodni. Ponadto interesujący jest również fakt, że wokalistka należy do wytwórni płytowej Jay’a-Z Roc Nation. Dodatkowo ostatnio pisaliśmy, że możliwe, iż Samsung planuje przejąć Tidala. Coś zatem jest na rzeczy. Spółce przydałaby się duża promocja. Rihanna jest popularna i rozpoznawalna globalnie, więc tego typu marketing z pewnością zwiększy sprzedaż urządzeń Koreańczyków.
 
źródło: sammobile, YouTube

Motyw