Gdy producenci wydają nowy sprzęt i zastanawiamy się czy go kupić, czy nie, często nie mamy nawet wtedy możliwości, go fizycznie dotknąć lub zobaczyć. W przypadku Samsunga, można wybrać się do Samsung Brand Store i tam przetestować dany sprzęt. Nie każdy jednak mieszka wokół największych miast i ma takie możliwości. O takich potencjalnych klientach pomyślała firma.
The Gear S2 Experience pozwala każdemu wypróbować albo przynajmniej w pewnym sensie doświadczyć obsługi urządzenia, „Aplikacja sprawia wrażenie testu „hands-on”, nawet jeśli nie możemy dostać smartwatcha w nasze ręce”. Dzięki niej obrócimy zegarek o 360 stopni, a także zobaczymy go w różnych kolorach. Ponadto możemy wirtualnie korzystać z obrotowej tarczy, która jest jedną z głównych atutów Gear S2. Dodatkowo aplikacja umożliwia nam nawigowanie po menu, sprawdzenie jak wyglądają powiadomienia oraz funkcje zdrowotne i fitness. The Gear S2 Experience jest już dostępny do pobrania za darmo z Galaxy Apps i w sklepie Google Play.
To nie jest pierwszy raz, gdy Samsung wydał aplikację typu „Experience”. Była ona już dostępna, aby wypróbować Galaxy S5 i S6 i każda z nich została pobrana ponad milion razy. To pozwala firmie skuteczniej sprzedawać swoje produkty, podczas gdy zainteresowani konsumenci mogą chociaż w taki sposób wypróbować urządzenie.
źródło: sammobile