Dziś po południu została zaprezentowana nowa odsłona sieci Red Bull MOBILE. Marka skupia się na młodych odbiorcach i razem z artystami ich pokolenia prezentuje hip-hopowy utwór. Na tym jednak nie koniec.
#TAKBARDZO: DUŻO / SZYBKO / GŁOŚNO – nowa odsłona Red Bull MOBILE
Kampania marki Red Bull MOBILE oscyluje wokół hasła #TAKBARDZO: DUŻO / SZYBKO / GŁOŚNO. Jej częścią jest energiczny, hip-hopowy utwór. Teledysk do niego nakręcono w funkcjonującej kopalni, udział w nim wzięło kilkunastu zawodników motocross, a efekty możecie zobaczyć powyżej.
Teledysk to nie wszystko. Elementy wspomnianego już hasła znajdą swoje rozwinięcie w benefitach związanych z produktami i usługami Red Bul MOBILE, a także w interaktywnej aktywacji konsumenckiej, czyli filtrze AR. Marka przygotowała specjalną akcję, w której użytkownicy Instagrama i Messengera mogą zagrać w grę zaszytą w filtrze. Podczas rozgrywki gracz wciela się w kierowcę z teledysku. Zdobyte punkty może wymienić na bonusy u operatora oraz na nagrody. Użytkownik filtra ma w grze możliwość poruszać się w sceneriach z teledysku, na pojazdach, na których w klipie poruszają się bohaterowie jednocześnie słuchając utworu „TAK BARDZO” – czytamy w komunikacie prasowym.
Czytaj także: Nowa oferta NET BOX w Play – internet mobilny od 70 zł miesięcznie
Ze szczegółami na temat akcji, nagród, jak również niecodziennej gry można zapoznać się na specjalnie przygotowanej stronie internetowej.
źródło: informacja prasowa