Dziś po południu została zaprezentowana nowa odsłona sieci Red Bull MOBILE. Marka skupia się na młodych odbiorcach i razem z artystami ich pokolenia prezentuje hip-hopowy utwór. Na tym jednak nie koniec.

#TAKBARDZO: DUŻO / SZYBKO / GŁOŚNO – nowa odsłona Red Bull MOBILE

Kampania marki Red Bull MOBILE oscyluje wokół hasła #TAKBARDZO: DUŻO / SZYBKO / GŁOŚNO. Jej częścią jest energiczny, hip-hopowy utwór. Teledysk do niego nakręcono w funkcjonującej kopalni, udział w nim wzięło kilkunastu zawodników motocross, a efekty możecie zobaczyć powyżej.

Teledysk to nie wszystko. Elementy wspomnianego już hasła znajdą swoje rozwinięcie w benefitach związanych z produktami i usługami Red Bul MOBILE, a także w interaktywnej aktywacji konsumenckiej, czyli filtrze AR. Marka przygotowała specjalną akcję, w której użytkownicy Instagrama i Messengera mogą zagrać w grę zaszytą w filtrze. Podczas rozgrywki gracz wciela się w kierowcę z teledysku. Zdobyte punkty może wymienić na bonusy u operatora oraz na nagrody. Użytkownik filtra ma w grze możliwość poruszać się w sceneriach z teledysku, na pojazdach, na których w klipie poruszają się bohaterowie jednocześnie słuchając utworu „TAK BARDZO” – czytamy w komunikacie prasowym.

Czytaj także: Nowa oferta NET BOX w Play – internet mobilny od 70 zł miesięcznie

Ze szczegółami na temat akcji, nagród, jak również niecodziennej gry można zapoznać się na specjalnie przygotowanej stronie internetowej.

źródło: informacja prasowa

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Mateusz Nowak

Student dziennikarstwa i komunikacji społecznej, interesują go nowe technologie, a także kwestie społeczne i polityczne. W wolnym czasie czyta, słucha muzyki (głównie hip-hop) lub ćwiczy na siłowni.