Autopay w PeoPay oraz Pekao24

Autopay w PeoPay oraz Pekao24 – płacenie za przejazdy stanie się wygodniejsze

2 minuty czytania
Komentarze

Autopay w PeoPay oraz Pekao24 to kolejna nowość, która pojawiła się w Banku Peako S.A. Tym razem postanowiono ułatwić życie kierowcom, którzy często podróżują autostradami. Dzięki wprowadzeniu Autopay do aplikacji mobilnej, wnoszenie opłat na niektórych bramkach, nie będzie już problemem ani czymś, co zajmuje czas.

Autopay w PeoPay oraz Pekao24

Autopay w PeoPay oraz Pekao24
Fot. Autopay

Usługa Autopay w PeoPay oraz Pekao24 nie będzie trudna do uruchomienia. Wystarczy zalogować się do aplikacji (lub poprzez stronę internetową) i tam uzupełnić brakujące dane, a wśród nich numer rejestracyjny samochodu czy jego model. Kolejną czynnością będzie wybór rachunku, z którego mają być pobierane opłaty za przejazd i to właściwie wszystko. Co ważne, można przypisać do swojego konta więcej, niż tylko jeden samochód. Płatności na autostradach odbywać się będą automatycznie oraz bezdotykowo.

Dotyczy to odcinków autostrady AmberOne A1 oraz A4 na odcinku Katowice-Kraków. Żeby skorzystać z tej funkcji, będąc na autostradzie AmberOne A1, należy kierować się do bramek z symbolem AmberGO. Na autostradzie A1 do bramek oznaczonych symbolem czarnej kamery na żółtym tle. Korzystanie z Autopay nie wymaga żadnych dodatkowych urządzeń, a płatność pobierana jest z konta automatycznie po przejeździe.

Usługa Autopay udostępniona przez Bank Pekao została wdrożona w zaledwie kilka miesięcy od podjęcia decyzji o jej realizacji. W ten sposób wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy w okresie wakacyjnym wyruszą na polskie drogi – mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności w Banku Pekao S.A.

Zobacz też: Promocja w AppGallery, czyli oglądanie WP Pilot za darmo przez 14 dni.

Bank Pekao to jeden z największych banków w Polsce. Udostępnienie Autopay klientom Pekao pozwala jeszcze większej rzeszy polskich kierowców cieszyć się wygodą przy korzystaniu z autostrad. Decyzję banku o współpracy z nami odbieramy jednocześnie jako dowód troski banku o komfort jego klientów, jak i wyraz uznania dla naszego rozwiązania, które znosi niepotrzebne bariery w podróżowaniu – mówi Miłosz Kurzawski, zarządzający Autopay.

Źródło: Bank Pekao

Motyw