android wear reklama commercials google moto 360

 

Nie przegap
Wywiad z CEO realme w Europie – Madhav Sheth zapowiada zmiany
Madhav Sheth
Nowy wiceprezes oraz CEO realme w Europie i Indiach, czyli Madhav Sheth, znalazł chwilę czasu dla nas i zgodził się odpowiedzieć na kilka pytań. Ostatnie dni dla marki były wyjątkowo zajęte, bo firma po raz pierwszy pojawiła się na międzynarodowych targach IFA w Berlinie. W związku z tym postanowiliśmy porozmawiać o planach na przyszłość, rozwoju […]

Rynek smartwatchy w tym roku zdecydowanie się rozrósł. Inteligentnymi zegarkami zainteresowało się zdecydowanie więcej firm, coraz więcej słychać plotek o kolejnych producentach chcących walczyć w tym segmencie urządzeń, ale to wciąż dopiero początek rozwoju.

 

Mimo że inteligentne zegarki dla wiele osób wydają się atrakcyjne i przydatne to wciąż pozostają w sferze ciekawostek. Google pragnie to zmienić za pomocą platformy Android Wear, których reprezentanci w postaci Motoroli Moto 360, Samsunga Gear Live i LG G Watch prezentują najważniejsze cechy tego typu urządzeń w czterech reklamach. Oto one:

 

 

Google główną uwagę zwróciło na możliwości śledzenia ustalonych tras, głosowego pisania wiadomości jak i innych możliwych poleceń, które można wydawać bez używania palców. Rozpoczęcie kampanii reklamowej z pewnością wymierzone jest też po części w stronę Apple, które według wielu plotek szykuje swoją odpowiedź na tego typu urządzenia.

 

Oczywiście próżno czekać na powyższe reklamy w Polsce, gdyż platforma Android Wear nie działa poprawnie z naszym ojczystym językiem i z pewnością minie jeszcze sporo czasu zanim smartwatche nauczą się rozpoznawać jeden z najtrudniejszych dialektów zachodniosłowiańskich.

 

 

źródło: GSMArena.com

Łukasz Pająk

Wieczny student informatyki, ale już magister inżynier, niedoszły żołnierz, pasjonat mobilnych technologii, motoryzacji i broni, jeden z nielicznych fanów polskiej koszykówki.