Rynek smartwatchy w tym roku zdecydowanie się rozrósł. Inteligentnymi zegarkami zainteresowało się zdecydowanie więcej firm, coraz więcej słychać plotek o kolejnych producentach chcących walczyć w tym segmencie urządzeń, ale to wciąż dopiero początek rozwoju.
Mimo że inteligentne zegarki dla wiele osób wydają się atrakcyjne i przydatne to wciąż pozostają w sferze ciekawostek. Google pragnie to zmienić za pomocą platformy Android Wear, których reprezentanci w postaci Motoroli Moto 360, Samsunga Gear Live i LG G Watch prezentują najważniejsze cechy tego typu urządzeń w czterech reklamach. Oto one:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CZrGDo9Grgk[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SqL4qypVfFM[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QAV3Ye3JENM[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kNJPSsiu1FQ[/youtube]
Google główną uwagę zwróciło na możliwości śledzenia ustalonych tras, głosowego pisania wiadomości jak i innych możliwych poleceń, które można wydawać bez używania palców. Rozpoczęcie kampanii reklamowej z pewnością wymierzone jest też po części w stronę Apple, które według wielu plotek szykuje swoją odpowiedź na tego typu urządzenia.
Oczywiście próżno czekać na powyższe reklamy w Polsce, gdyż platforma Android Wear nie działa poprawnie z naszym ojczystym językiem i z pewnością minie jeszcze sporo czasu zanim smartwatche nauczą się rozpoznawać jeden z najtrudniejszych dialektów zachodniosłowiańskich.
źródło: GSMArena.com