Google wypuszcza reklamy Android Wear podkreślające najważniejsze zalety smartwatchy

1 minuta czytania
Komentarze
android wear reklama commercials google moto 360

Rynek smartwatchy w tym roku zdecydowanie się rozrósł. Inteligentnymi zegarkami zainteresowało się zdecydowanie więcej firm, coraz więcej słychać plotek o kolejnych producentach chcących walczyć w tym segmencie urządzeń, ale to wciąż dopiero początek rozwoju.

Mimo że inteligentne zegarki dla wiele osób wydają się atrakcyjne i przydatne to wciąż pozostają w sferze ciekawostek. Google pragnie to zmienić za pomocą platformy Android Wear, których reprezentanci w postaci Motoroli Moto 360, Samsunga Gear Live i LG G Watch prezentują najważniejsze cechy tego typu urządzeń w czterech reklamach. Oto one:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CZrGDo9Grgk[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SqL4qypVfFM[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QAV3Ye3JENM[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kNJPSsiu1FQ[/youtube]

Google główną uwagę zwróciło na możliwości śledzenia ustalonych tras, głosowego pisania wiadomości jak i innych możliwych poleceń, które można wydawać bez używania palców. Rozpoczęcie kampanii reklamowej z pewnością wymierzone jest też po części w stronę Apple, które według wielu plotek szykuje swoją odpowiedź na tego typu urządzenia.

Oczywiście próżno czekać na powyższe reklamy w Polsce, gdyż platforma Android Wear nie działa poprawnie z naszym ojczystym językiem i z pewnością minie jeszcze sporo czasu zanim smartwatche nauczą się rozpoznawać jeden z najtrudniejszych dialektów zachodniosłowiańskich.

źródło: GSMArena.com

Motyw