Polski oddział marki Mercedes-Benz pochwalił się kolejnymi funkcjami, które zasilają internetowy sklepu z autami niemieckiego koncernu. Co ważne, dzięki Mercedes-Benz Store przy pomocy zaledwie kilku kliknięć w smartfonie lub komputerze, sprawdzicie aktualną ofertą samochodów dostępnych od ręki.
Nowe funkcje Mercedes-Benz Store. Spis treści
Mercedes-Benz Store z nowymi funkcjami
Mercedes-Benz Store to internetowy sklep niemieckiej marki, który został zaprojektowany z myślą o maksymalizacji komfortu i wygody klienta. Dzięki nowoczesnemu podejściu do sprzedaży potencjalni klienci mogą przeglądać, konfigurować i zamawiać swoje wymarzone modele Mercedes-Benz bez potrzeby wychodzenia z domu. Platforma ta nie tylko umożliwia dostosowanie pojazdu do indywidualnych preferencji, ale także zapewnia transparentność cenową oraz dostęp do ekskluzywnych ofert.
W lutym w internetowym sklepie pojawiła się kolejna nowość. Mowa tu o możliwości złożenia zapytania o samochód, który jest dostępny w magazynie importera, ale nie został jeszcze zamówiony przez żadnego dealera. W praktyce oznacza to, że potencjalny klient zyska możliwość wyboru dealera i lokalizacji w Polsce, w której chce dokonać zakupu.
Sklep internetowy Mercedes-Benz oferuje cyfrowe doświadczenie zakupowe, co dla naszych klientów oznacza wygodę, a czasem nawet, co ważniejsze, oszczędność czasu. Potencjalni Klienci marki mogą się skontaktować bezpośrednio i dokonać zakupu naszych produktów z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie. Chcemy maksymalnie ułatwić im życie i zaoferować harmonijne, wygodne, luksusowe doświadczenie.
Agnieszka Sadowska, Head of Customer Experience Mercedes-Benz Polska
Co jeszcze oferuje nowoczesny sklep internetowy niemieckiej marki?
Mercedes-Benz Store przekształca tradycyjny proces zakupu samochodu, oferując kompleksową obsługę online. Całość zaczyna się od konfiguracji modelu, następnie przechodzimy do procesu finansowania, a wszystko wieńczy dostawa pojazdu pod wskazany adres. Ta cyfrowa transformacja nie tylko odpowiada na rosnące oczekiwania klientów wobec usług online, ale także odzwierciedla zaangażowanie marki w innowacje i dostosowanie do zmieniającego się świata.
Internetowy sklep oferuje wygodne formy zakupu, ale także gwarantuje klientom dostęp do pełnej gamy usług posprzedażnych oraz wsparcia. Platforma zapewnia bowiem użytkownikom możliwość łatwego kontaktu z doradcami marki.
Naturalnie w sklepie znajdziecie zarówno samochody elektryczne jak i spalinowe. Niemniej, jeśli aktualnie nie chcielibyście nadszarpywać swojej kieszeni wydatkiem w postaci nowego pojazdu klasy premium – już teraz odsyłam do naszego zestawienia z najlepszymi autami do 20 tysięcy złotych oraz tekstów o innych modelach, takich jak Mazda CX 80. Co ciekawe znajdziecie tam aż kilka propozycji wprost z niemieckich dróg.
Źródło: Informacja prasowa. Zdjęcie otwierające: Michał Borowski / Android.com.pl
Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.