LINKI AFILIACYJNE

Masz nowego Samsunga i korzystasz z Android Auto? Szykuj się na problemy

2 minuty czytania
Komentarze

Samsung ogłosił niedawno sukces premierowej przedsprzedaży swoich nowych flagowców: Galaxy S23, S23+ i S23 Ultra. Model sprzedał się najlepiej w historii polskiego rynku, przebijając zainteresowanie poprzednikiem prawie dwukrotnie. To jednak nie znaczy, że nie wystąpiły już pierwsze irytujące użytkowników problemy.

Nowy Samsung Galaxy ma problemy z Android Auto

samsung galaxy s23 android auto problemy

To ostatnio dość popularny temat na forach wsparcia Google. Pojawiło się już kilka raportów od świeżo upieczonych właścicieli S23, S23+ i S23 Ultra (sprawa jest więc powiązana z dokładnie każdym modelem), którzy spotkali się z błędem połączenia z Android Auto. Co ciekawe, według tego tematu na forum, problem faktycznie istnieje i dotyczy zupełnie różnych samochodów, w których połączenie z innymi telefonami nie sprawiało żadnych problemów. Ludzie zgłaszali też problemy na Reddicie:

Problemy dostrzegł również tester redakcji 9to5Google, a użytkownicy Twittera zauważyli, że podobne sytuacje zdarzały się po premierze zeszłorocznego modelu, Galaxy S22.

Android Auto nie działa, a do problemu nikt się nie przyznaje

Android Auto Kompendium Wiedzy

Problem istnieje, jednak nikt się do niego nie przyznaje. Obaj giganci nie przyznają się do błędu po swojej stronie, a Samsung zaleca po prostu aktualizację oprogramowania. Co ciekawe, sporo użytkowników żadnego problemu nie ma. Google zaczęło zbierać raporty, by problemowi przyjrzeć się z bliska. Być może to producenci samochodów są winni całej sytuacji: sporo zgłaszających korzysta z modeli grupy VW (Seat, Skoda, Volkswagen).

Na rozwiązanie sprawy prawdopodobnie przyjdzie jeszcze trochę poczekać. Tak czy inaczej, jeśli interesuje was zakup S23, lub S23 Ultra, zerknijcie na ofertę producenta. Tanio nie jest, ale smartfon na razie zbiera rewelacyjne opinie. Mieliśmy również okazję napisać i nagrać mu recenzję.

Motyw