nowy office.com

Nowy Office w sieci to łatwiejszy dostęp do potrzebnych dokumentów

4 minuty czytania
Komentarze

Deweloperzy w Microsoft ciężko pracowali, aby witryna Office.com i aplikacja Office dla systemu Windows stały się centrum zawartości. Biorąc pod uwagę różnorodność dokumentów i plików, z jakimi spotykamy się w naszej pracy oraz wiele sposobów uzyskiwania do nich dostępu i ich przechowywania, stworzono narzędzie, które upraszcza sposób pracy z treścią i zarządzania nią. Przed Wami nowy Office dostępny prosto z sieci.

Nowy Office w sieci

Od razu na stronie głównej zobaczysz zmiany w środowisku, które pomogą Ci szybko znaleźć to, czego potrzebujesz i rozpocząć pracę. Celem było postawienie najważniejszej pracy na pierwszym planie. Potęga platformy Microsoft 365 przewiduje, które pliki są w danym momencie najważniejsze dla Twojej pracy, w oparciu o zachodzące w nich działania oraz to, co musisz zrobić, aby wykonać swoją pracę.

nowy office.com

U góry strony znajdziesz kilka zalecanych działań związanych z pracą – niezależnie od tego, czy ktoś wspomniał o Tobie w dokumencie i czeka na odpowiedź, czy jest to coś, co musisz dodać do swojej listy zadań do wykonania, czy też masz zbliżające się spotkanie, do którego powinieneś dołączyć.

Poniżej znajdziesz sekcję Szybki dostęp, która pomoże Ci łatwo znaleźć dokumenty związane z Twoją obecną pracą. Jest wyposażona w proste osie i widoki, które pomogą Ci wybrać to, czego szukasz. Możesz nawet utworzyć niestandardowy filtr, jeśli często potrzebujesz znaleźć treści związane z konkretną osobą lub typem pliku.

Twoja zawartość

Microsoft wprowadza także nową stronę: Moja zawartość. Tutaj znajdziesz wszystkie związane z Tobą treści. Jest ona bardziej niezawodna niż Szybki dostęp, ponieważ możesz znaleźć wszystkie swoje treści, a nie tylko te, które są związane z ostatnią aktywnością. Jest jednak również bardziej ukierunkowana niż to, co można znaleźć w wyszukiwarce korporacyjnej, co ułatwia wyszukiwanie treści w całej organizacji. Wszystko, co tu znajdziesz, opiera się na plikach i treściach, które utworzyłeś lub które zostały Ci udostępnione.

nowy office moja zawartość

Dzięki różnorodnym, wstępnie wypełnionym filtrom ułatwiono filtrowanie treści, aby uzyskać to, czego potrzebujesz. Za pomocą jednego kliknięcia możesz sortować pliki według typu pliku, aktywności na dokumencie i okresu lub filtrować według słów kluczowych. Dodatkowo zobaczysz wszystkie swoje wyniki na jednej stronie dzięki nieskończonemu przewijaniu, więc nie musisz klikać wielu stron wyników wyszukiwania.

Ponadto dodano dwa nowe filtry dla osób i spotkań. Po kliknięciu Osoby, znajdziesz karty dla różnych osób, z którymi współpracujesz oraz listę dokumentów związanych ze wspólną pracą. Czasami łatwiej jest znaleźć zawartość powiązaną z określoną osobą, zamiast pamiętać, gdzie plik, nad którym wspólnie pracowałeś, został zapisany lub czy został udostępniony za pośrednictwem konwersacji usługi Teams lub wątku poczty e-mail. Kliknięcie na Spotkania spowoduje wyświetlenie listy wszystkich ostatnich spotkań i związanych z nimi treści.

Ponadto umieszczono nowe polecenia akcji bezpośrednio w środowisku, aby pomóc Ci szybko załatwić sprawy. Jednym kliknięciem prawym przyciskiem myszy możesz jeszcze łatwiej udostępniać dokument, tworzyć pliki PDF i oznaczać pliki, które mają być kontynuowane w To Do lub blokować ich czas w kalendarzu Outlooka.

Wszystko w jednym miejscu

nowy office

Nowy Office.com zapewnia więcej niż istniejącą zawartość. Czasami trudno jest zapamiętać wszystkie aplikacje, które posiadasz w ramach subskrypcji Microsoft 365 lub jak uzyskać do nich dostęp. Nowa strona tworzenia w witrynie Office.com zawiera wszystkie aplikacje i narzędzia potrzebne do rozpoczęcia pracy. W górnej części strony znajdują się kafelki dla kilku różnych typów treści, które możesz utworzyć jednym kliknięciem. Wprowadzono również szablony na wypadek, gdy będziesz musiał utworzyć określony rodzaj treści, taki jak tracker lub kalendarz, ale nie możesz zdecydować, która aplikacja jest najlepsza do użycia. Teraz możesz łatwo filtrować szablony według przeznaczenia treści i wyświetlać opcje w wielu aplikacjach, aby pomóc Ci zdecydować, od czego zacząć. Dodatkowo będziesz mógł znaleźć szablony swojej organizacji w tym samym miejscu, dzięki czemu będziesz mieć pewność, że pracujesz z zatwierdzonym przez firmę brandingiem.

Źródło: microsoft

Motyw