Serwis Urządzenia SIM oraz Serwis Urządzenia Premium to dwie nowe usługi, które trafiły do oferty Plusa. Tym samym klienci operatora będą mogli niewielkim kosztem zabezpieczyć się przed utratą urządzenia w chwili, kiedy to zostanie uszkodzone. Kto będzie mógł skorzystać z usługi oraz jakie są jej warunki?

Serwis Urządzenia SIM i Premium trafiają do Plus

Serwis urządzenia SIM Plus
Fot. Plus

Dobrze wiemy, że sprzęty potrafią się uszkodzić. Czasem z naszej winy, a czasem po prostu ma się pecha. Wymiana wyświetlacza to tylko jedna z rzeczy, która może nas czekać, kiedy kupimy nowy telefon. W końcu przy upadku urządzenia na ziemię można spodziewać się tego, że po jego podniesieniu, podniesie się nam także ciśnienie. Naprawa tego typu uszkodzeń nigdy nie należy do przyjemności, ale Plus chyba chce to zmienić. Do oferty operatora trafiły właśnie dwie nowe usługi – Serwis Urządzenia SIM oraz Serwis Urządzenia Premium. I jak sama nazwa wskazuje, mówimy tutaj o usługach, które mają zagwarantować korzystającym możliwość naprawienia ich sprzętów.

Serwis Urządzenia SIM dotyczyć na nieuszkodzonych, używanych telefonów, które mogą pochodzić zarówno z zakupów u Plusa, jak i z wolnej sprzedaży. Jednak sama usługa skierowana jest już do klientów operatora. Usługa dostępna jest dla nich bez dodatkowych opłat, ale w ramach wybranych ofert na okres 24 miesięcy z abonamentem (od 40 zł miesięcznie).

Zobacz też: Game Pass na grudzień z bardzo mocną ofertą.

Serwis Urządzenia Premium mocno rozwija powyższą usługę. Ma zapewniać bowiem naprawę uszkodzeń mechanicznych (wszystkich), priorytetowe  podejście do załatwienia problemu klienta oraz bezpłatne urządzenie zastępcze. Sama usługa ma być dostępna w chwili, kiedy, kupuje się w Plusie urządzenie na raty. Do tego w ramach specjalnego planu z abonamentem w wysokości 20 zł miesięcznie. W ciągu roku będzie można wykonać jedną naprawę, która dorównuje wartością kwocie telefonu. Dobrą informacją jest również ta, że jeżeli urządzenia naprawić się nie da, to w ciągu 7 dni, możemy dostać nowego smartfona.

Czy to się opłaca i co można naprawiać?

Serwis urządzenia SIM Plus

Oprócz smartfonów operator oferuje także możliwość objęcia usługą tablety, smartwatche czy nawet telewizory. Widać więc, że w założeniu mają to być dość kompleksowe usługi dla klientów. I jeżeli już jesteśmy klientami Plusa i „łapiemy” się na możliwość dołączenia do usługi bezpłatnie, to oczywiście jest to jak najbardziej opłacalne. W przypadku usługi Premium to wszystko zależy od tego, co przedstawi nam operator w ofercie. Oczywiście przed przystąpieniem do jakiekolwiek umowy, warto zapoznać się z regulaminem, który znajdziecie na stronie Plusa. Mimo wszystko lepiej być zabezpieczonym i dmuchać na zimne. W końcu, jeżeli usługa faktycznie będzie działała sprawnie, może uratować nasz telefon. Tak o wprowadzeniu usługi wypowiedział się przedstawiciel operatora.

Naprawy wykonywane są w autoryzowanych serwisach. Dzięki temu klient zachowuje gwarancję producenta na swój sprzęt. W związku z pandemią szczególnie ważne jest to, że naprawa odbywa się bez wychodzenia klienta z domu. Kurier w bezpieczny sposób odbiera paczkę z urządzeniem i przewozi ją do serwisu. W przypadku wariantu Premium, jeśli będzie to możliwe, naprawa telewizora będzie realizowana z zachowaniem najwyższych standardów sanitarnych w miejscu wskazanych przez klienta. W takiej sytuacji transport do serwisu nie jest konieczny – wyjaśnia Piotr Rożalski, Kierownik Działu smartDOM i Ofert Łączonych Plus.

Serwis Urządzenia SIM

  • Naprawa urządzenia w razie mechanicznego uszkodzenia lub usunięcie skutków zalania wodą.
  • Limit kwotowy na naprawy w ciągu 12 miesięcy wynosi 1000 zł (niezależnie od liczby napraw).
  • Naprawa lub wymiana następujących elementów urządzenia: wyświetlacz, obudowa, przyciski, aparat (przedni lub tylny).
  • Łatwa i szybkie zgłoszenie uszkodzenie na dedykowanym portalu online.
  • Odbiór urządzenia i dostawa po naprawie pod wskazany adres.

Serwis Urządzenia Premium

  • Naprawa Urządzenia w razie mechanicznego uszkodzenia lub usunięcie skutków zalania wodą raz na 12 miesięcy.
  • Pokrycie kosztów naprawy do wartości urządzenia.
  • Łatwe i szybkie zgłoszenie uszkodzenia na dedykowanym portalu online.
  • Odbiór urządzenia i dostawa po naprawie pod wskazany adres.

Źródło: Plus

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Bartosz Szczygielski

Nowymi technologiami zajmuje się od kilku lat. Kiedy o nich nie pisze, to pewnie pisze kolejną książkę. Jeżeli nie pisze kolejnej książki, to pewnie ogląda seriale, a jeżeli nie ogląda seriali, to najprawdopodobniej śpi.